Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bel91 schreef:Beetje apart allemaal.. Dressuurpony met groot westernzadel.. En eigenaar die nog eigenwijzer is dan een shetlander..
bestaat dat?Eigenwijzer dan een shet?
MelissaV schreef:Wat is er mis met mijn advertentie?
Hij staat nu al ruim 3 wkn online op Facebook, en verschillende verkooppaginas.
Maar tot nu toe nog maar 1 serieuze reactie
Is er iets mis met mijn advertentie?
http://link.marktplaats.nl/m1081594804
Je wilt er wel een behoorlijke prijs voor , maar een beetje moeite doen : ho maar.
geerke schreef:bel91 schreef:Beetje apart allemaal.. Dressuurpony met groot westernzadel.. En eigenaar die nog eigenwijzer is dan een shetlander..
bestaat dat?Eigenwijzer dan een shet?
TS...andere foto's,met iemand er op,en met iemand ernaast die met hem draaft,ander zadel.
Als er dan nog geen reacties komen kun je de prijs verlagen.Ik kan onmogelijk zeggen of hij de vraagprijs waard is met deze foto's.
Volgens mij....wat ik kan zien is het een mooie pony!
Tieneke schreef:Ik wil ts gerust helpen voor weinig geld. Ik doe normaal geen shoots voor anderen, maar omdat ik praktisch door Lommel moet zaterdag wil ik het gerust doen. Ze mag gerust mijn fototopics op Bokt hier opzoeken (Adje en Fin).
Mensen zijn heel erg gericht op het mooie plaatje en dat is vrij logisch ook. Het is de eerste indruk en die bepaalt of mensen gaan lezen of niet.
. Evenals de bokker die al aanbod oom de pony voor te rijden. Vjestagirl schreef:Naam: Nickels and Dimes, roepnaam Nickels
Schofthoogte: 1.34m
Geslacht: Ruin sinds ....
Vader:
Moeder:
Ingeschreven bij X-stamboek
Nickels is een mensgerichte ruin die al sinds zijn veulen leeftijd in mijn bezit is. Inmiddels is hij bijna 4jaar en is hij sinds 4 maanden onder het zadel, wat hij goed oppakt. Het is een brave pony die vlot aan het been is en zich gemakkelijk laat sturen. Uiteraard kan hij alle normale zaken als vaststaan, de trailer op en af etc., en is hij bekend met de hoefsmid en dierenarts. Hij is erg vriendelijk naar kinderen toe. Ik verkoop hem omdat…
Nickels heeft een mooie uitstraling en ruime gangen en zou daarmee best geschikt zijn voor de dressuursport. Hij is echter door zijn leeftijd en het ontbreken van een geschikte ruiter nog niet uitgebracht op wedstrijd. Hij heeft geen enkel stalgebrek en naar andere paarden toe is het een allemansvriendje.
Hij is nu toe aan een leuk ruitertje wat met hem verder wil, in de sport of voor de recreatie. Nickels is ook geschikt voor een minder ervaren ruitertje onder goede begeleiding. Hierbij denk ik aan een ruitertje wat al zelfstandig kan galopperen.
Op aanvraag is een filmpje van zijn gangen beschikbaar. De vraagprijs is €1950,-. Keuren is toegestaan.
Ik heb de vrijheid genomen om je advertentie een beetje te herschrijven. Op deze manier geef je net wat meer informatie, ook dingen die ouders met jonge kinderen belangrijk vinden (dat hij vriendelijk en braaf is etc.).
Verder zou je bijvoorbeeld kunnen kijken of je voor €50,- een fotoshoot kan boeken met een fotograaf. Je hoeft geen hele spannende dingen, maar een paar goede, nette standfoto's, 1 of 2 foto's van iedere gang en een mooie hoofdfoto als aandachtstrekker.