Stop zetten Lease paard.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dantalion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-17 01:05

Hoi allemaal,

We zijn nu al een paar maanden verder en ik dacht laat ik jullie nog voor de laatste keer op de hoogte stellen.

Ik ben nu al paar maandjes bezig met mijn nieuwe lease paard en het gaat elke keer weer een stukje beter. We hebben natuurlijk nog wel een lange weg te gaan en dan bedoel ik eigenlijk voornamelijk mijzelf maar we gaan wel iedere keer met sprongen vooruit, dus dat komt vast en zeker wel goed en ik ben ook wel blij dat het tussen ons klikt, want anders was het natuurlijk okk niks geworden.

Verder staat mijn oude lease paard gelukkig nog steeds bij ons op stal en daar ben ik ook blij mee want dan zie ik haar nog iedere keer dat op stal kom. Heel vaak staan we in het land nog even voor een kwartier tot soms zelfs half uur te knuffelen. Of bij de voerbeurten ook wel eens en je merkt dat ze dat wel even fijn vind om dan weer even aandacht te krijgen, want de eigenares zelf komen zelfs nadat gestopt ben niet zo vaak bij haar. Verder is haar toestand niet heel erg veranderd. Ze loopt nog steeds niet zoals ze voorheen liep en laatst vroeg hun dochter even of wat voor haar bij de hoeven wilde kijken en toen stonk het ook weer. Verder denken ik, de stalbaas en nog iemand nu ook dat misschien niet alleen aan de rot en zweren ligt maar ook de spieren in haar achterbenen en dat deze niet meer zo sterk zijn of er mis wat mee is. Haar achterhand is nooit haar sterkste punt geweest. maar was wel ontzettend verbeterd toen er zo mee aan de gang was gegaan, maar nu zie gewoon dat ze er niet bepaald in terug komt. Ik hoop gewoon dat het verder niet erger wordt want vind het ook sneu voor haar als dat wel gebeurd. Maar ik blijf haar lekker iedere keer knuffelen zodat ze nog wat extra aandacht krijgt.

Dit was een beetje mijn up to date. Ik hoop gewoon voor iedereen het beste.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 02:07

ik snap je helemaal, heb 3 jaar een paard van iemand gereden, met plezier maar de laatste tijd met steeds minder plezier, ook de stap gemaakt te stoppen en met een ander paardje verder te gaan die mij veel beter past, maar na 3 jaar vond ik dat ene bericht toch best moeilijk en wist ik me niet zo goed te verwoorden omdat het voor mij zo dubbel lag.

zet voor jezelf van te voren even op een rijtje wat je graag wilt zeggen en waarom je wilt overgaan op een ander paard, ze zullen er wiss wel van balen maar het denk ik ook wel begrijpen als ik jou zo hoor