Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toen werd ik ineens 'gewoon' een klant, en wist ze niet hoe snel ze door moest naar de volgende. xxCYNNxx schreef:edit; o en nu bedenk ik me op eens; wat ik ook erg irritant vind van ruitershops; er zijn zo weinig zadelvormige dekjes te vinden. En als ze er al zijn, is het maar 1 of 2 en dan vaak alleen voor vzh zadels. Voor dressuurzadels zijn alleen die vierkante lappen te krijgen lijkt het wel; ben dus nog steeds zoekende voor 1 voor een dressuurzadel (ik zoek zwart met rode bies )

Ingrid_92 schreef:Wij hebben hier een hele fijne ruitersportzaak in de buurt. O.a. wat ervoor zorgt dat ik er graag naar toe ga:
- Komen nooit achter je aan gehobbeld, laten je lekker rondkijken en als je vragen hebt helpen ze je graag, maar zijn er niet op gericht om je iets aan te smeren. Ze laten je lekker met rust, heerlijk
- Bij binnenkomst wordt je altijd al heel vriendelijk, met een brede (niet gemaakte) lach begroet. Vrolijke mensen
- Ze doen nooit moeilijk over ruilen, kan ook altijd zonder bon.
- Nette prijzen
- Veel spullen en maten
Enige wat ik mis zijn bitloze hoofdstellen.
bigone schreef:Vooral kledingverkopers die precies weten dat ook een jeans lengtemaat 32 toch echt wil past terwijl je net verteld hebt dat het minimaal lengte 34 moet zijn van hun assortiment. En dan nog een keer proberen je te overtuigen. Ik heb dat broekie aangekeken en gezegd dat hij eerst maar eens de collectie moest leren kennen om dan advies te kunnen geven. He didn't like it. Eigenwijze snotneus.
CharlotteR1 schreef:ikkebenhier schreef:Scheermachines en scheermessen...
Ben er al verschillende keren voor van ruitershop veranderd.
de ene waar ik altijd naartoe ging, daar heb ik een paar keer verkeerde messen mee terug gekregen (na het slijpen dus).
Of messen die heel slecht geslepen waren.
Of ik vroeg of ze kleine messen van tondeuzes ook konden slijpen... 'ja hoor geen probleem'. Meerdere keren binnen gedaan, maar het scheerde gewoon geen haar eraf na het 'slijpen'. Later in een andere ruitershop gehoord dat ze dat type messen eigenlijk niet kunnen slijpen. nou leuk, konden ze niet even op voorhand zeggen natuurlijk...
En ook voor het onderhoud/reparatie van mijn scheermachines. Wat een ramp elke keer!
Mijn machine dat zogezegd de week erna al terug zou zijn, is 2 maanden weg geweest.
En het probleem was niet opgelost, ik kon de machine nadien nog 2 week terug binnen brengen.Natuurlijk kreeg ik wel elke keer de rekening voor het 'onderhoud en controle'
Of ga ik mijn scheermachine terug ophalen, krijg ik te horen 'oh maar die had je toch al opgehaald? die staat hier niet meer'... uiteindelijk toch nog ergens gevonden nadat ik bleef doorgaan dat ik hem echt nog niet opgehaald had.
Of ik vraag om mijn scheermachine te controleren, omdat hij het haar niet 'pakt'. Messen zijn wel oke want andere machine is geen probleem met dezelfde messen. Ik doe dus een hele uitleg over wat het probleem is.
Krijg ik na 2 weken telefoon om te vragen wat ook alweer het probleem was met de scheermachine, want ze hadden hem getest en 8u laten draaien ofzo, en hij viel echt niet uit hoor!
Nee tuurlijk niet, dat deed hij ook niet... ik zei niks van dat hij haperde of uitviel hoor. De messen nemen het haar niet. Krijg ik te horen, ja dat kunnen we hier natuurlijk niet testen... grrrrrrr
Ik heb nog steeds geen ruitershop gevonden die reparaties of onderhoud aan scheermachines doet en gewoon een correcte service heeft. (de hierboven genoemde ruitershop is de enige die ik ken hier in de buurt die onderhoud en/of reparaties doet of de machine opstuurt voor reparatie)
Doen de meeste ruitersportzaken die scheermessen verkopen dat niet? M'n moeder heeft gisteren nog scheermessen laten slijpen voor een klant. Dacht eigenlijk dat die service standaard was
future_vet schreef:bigone schreef:Vooral kledingverkopers die precies weten dat ook een jeans lengtemaat 32 toch echt wil past terwijl je net verteld hebt dat het minimaal lengte 34 moet zijn van hun assortiment. En dan nog een keer proberen je te overtuigen. Ik heb dat broekie aangekeken en gezegd dat hij eerst maar eens de collectie moest leren kennen om dan advies te kunnen geven. He didn't like it. Eigenwijze snotneus.
Ohja zoiets had ik ook: vroeg medewerker welke merken/modellen lang vallen en kreeg als antwoord dat ik moest gaan passen. Ja leuk 300 verschillende broeken passen....
(ver boven de enkels, 7/8 broek) Zeggen ze: "Oh ja, hij is wel een beetje te kort." tiwi1969 schreef:Wat ik heel irritant vind is als kleding per merk/model of kleur gesorteerd op rekken hangt. Waarom niet gewoon per maat?
Vaak is het heel lastig zoeken naar kaartjes in of aan de kleding en doordat ik een grotere maat heb is de keuze niet zo groot. Vervelend als je dan hele rekken door moet zoeken om te zien of een model in mijn maat gemaakt wordt.
.
Prima hoor, dan koop ik het product wel ergens anders. Picasso schreef:Wauw Janine.. Ik had het persoonlijk alleen over de niet klantvriendelijkheid en het ongeïnteresseerde gedrag van de medewerkers in de winkel (Divoza) (het is het visitekaartje van het bedrijf!!!!) , en ja ik ben altijd vriendelijk en beleefd in winkels maar ik ben verdorie wel klant en het gros van het personeel straalt daadwerkelijk uit dat ze zich (op z'n zachtst gezegd) niet echt prettig voelen in de winkel en weinig zin hebben om je te helpen of te voorzien van info. Zo zijn er meer die tegen hetzelfde probleem aanlopen, ik hoor het links en rechts om me heen. Dus als ik dan de keuze heb, rijd ik liever door naar Epplejeck.