Pony kopen van 24 jaar, advies?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 19:19

poeh! heftig zeg.... dit paard staat op de boktmarkt idd als zijnde gestolen... misschien is het handig om even heel goed te informeren voor je alleen al overweegt om te gaan kijken, persoonlijk zou ik ook even contact opnemen met de rechtmatige eigenaar om verhaal te halen en evt informatie uit te wisselen over de verblijfplaats van haar paard... ik kan me namelijk voorstellen dat zij dit heel erg graag wil weten...

SandravdB

Re: Pony kopen van 24 jaar, advies?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 19:43

En ineens is die advertentie verdwenen, vraag me dus af wat er waar is met dat verhaal dat hij gestolen is.

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 19:22

De advertentie is er nog maar gesloten. Ik heb wel een bericht gestuurd naar die persoon maar of het is waar en ik kan veel info geven of de persoon die ik aan de telefoon heb gehad over de verkoop van Ossie is niet goed wijs en zoekt nu aandacht op een andere manier. Ze leek namelijk vrij labiel aan de lijn. Ik heb de persoon van die advertentie in ieder geval een bericht gestuurd.

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 19:23

Als jullie terug lezen kun je zien dat de zogenaamde verkoper mij had geblokt toen ik wilde afspreken. Ik denk dat ze onraad rook omdat ik er een paar nachten over wilde slapen en later pas contact op nam.

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 23:49

@ts al wat gehoord over de haflinger waar ik een linkje van plaatste?

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 16:06

Zei het vandaag heel vroeg in het verkeerde aangestipte topic. Maar wat ik daar zei is dat er een bericht over de haflinger ossie en 2 Shetlanders op een fb van Shetlanders was verschenen!

Correctie. Een shet en een tinker. En ossie dan

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-16 18:00

De vrouw die mij ossie wilde verkopen zei ook dat ze een shetlander heeft en een jonge tinker. Ik heb niks vernomen van de persoon die zegt de pony kwijt te zijn dus ik geloof het niet. Ik denk stellig dat er 1 iemand niet goed wijs is en aandacht zoekt op deze manier.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 18:03

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-16 18:05

Ik vind het maar raar hoor. Ik kan best veel info geven heb het gezicht ook op foto van de vrouw die hem te koop had gezet maar ik heb geen mail terug gekregen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 18:10

Ik weet het ook niet, volgde dit topic uit interesse eigenlijk een zag toen vanmorgen half slapend dat ineens voorbij komen.
Kijk anders op die Facebook ? Bericht staat er nog wel op