Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ga morgenavond als het bijna donker is denk ik even lekker rijden. Nog wel rustig aan maar vooral lekker bezig met lang en laag. Ze zit nu een beetje in de uitprobeerfase met niet meer op het been reageren als ik aan wil galopperen, en niet meer de hoeken doorwillen
En ik ben zo een trut die veels te lief is dus binnenkort heb ik weer les! Moet nog steeds even een berichtje naar haar sturen. Mijn bijrijder gaat ook lessen dus dat is erg fijn!
Ik ben idd nog veel te lief voor Zafira. Maar ze is heel gevoelig dus als ik een keertje streng ben reageert ze veels te overdreven 

Mag ik vragen waar je de frontriem voor de rambo micklem weg hebt?
Ik ga binnenkort wat betere foto's maken. Dit was aan het einde en heb toen eigenlijk alleen met losse teugel gereden. 

De micklem heb ik aan een stalgenootje uitgeleend. Die krijg ik dit weekend weer terug. Ik heb altijd een reservehoofdstel dus rijd ik nu even met deze.

Ik wou in de overdekte longeerbak aan de hand gaan werken maar het waaide zo hard dat ik het een beetje eng vond daar. Het is namelijk een hele oude overdekte longeerbak en ik wil die niet op mijn hoofd hebben 
Was fantastisch haha. Ik heb er een video over gemaakt. Verder staan er ook nog wat rijstukjes tussen van mij en Zafira. Ze was erg heet vandaag maar heb wel fijn gereden.
Was ze een beetje braaf met het scheren?
Wel dapper dat hij er zo op durfde hoor! Ook echt met de teugels op die manier vasthouden en wapperen haha.