Paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JiskaVV

Re: Paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 13:41

Ik heb samen met mijn jongere zusjes een tinker gekocht en ik ben 13 :) Nu ja, ik heb wel genoeg tijd enzo, want ik ga niet naar school (maar daar gaat het nu niet over), maar als je naar school gaat kan het wel heel druk worden. Natuurlijk beslis je er zelf ook over, maar ik vind dat het wel kan voor een meisje van jou leeftijd :j Misschien is een pony iets makkelijker, of een klein paard, maar weet wel dat je heel veel verantwoordelijkheid krijgt ermee :) Als je je er helemaal goed bij voelt: doen!! En anders neem je inderdaad eerst een tijdje een verzorgpony en daarna een eigen pony, dan kun je eerst een beetje wennen :)

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 14:15

Juist idd als het kan lekker rond deze leeftijd je paard kopen! Ik vind het qua school juist een hele grote motivatie (geen goede cijfers = paard weg).
Op stal kan ik even tot rust komen na een dag school en werk. Heerlijk!

Ik heb het heel druk ja, maar zou dit voor geen goud willen missen :D

Arabier

Re: Paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 14:28

ik heb een tijd gehad dat ik 3x per week een verzorgpony had, en 7x per week nog een andere, dat betekende dus dat ik op 3 dagen 2 paarden moest doen en op 4 dagen ook een paard. werd mij net iets te druk...