Zo even tanken en een bos bloemen halen, dan thuis trailer aan koppelen en dan is het zo ver. Foto's zullen er wel gemaakt worden. Heb de camera van mijn oom geleend.
Eline91
Geplaatst: 30-06-16 08:13
Wat spannend zeg! Leuk
Suusje1986
Geplaatst: 30-06-16 08:18
Veel plezier!!! Geniet er van!
Shirley
Geplaatst: 30-06-16 08:22
Komt vast goed!
Heb je de mogelijkheid je auto met trailer de wei in te rijden? Dan kun je veilig lossen zonder angst voor een losse Olivia
Dankje bontebonte! Dat gaat vast goed komen! Net weer even gaan kijken. Staan vrij rustig, alleen voelt puzzle zich nog wel een beetje het mannetje tegenover de buurt paarden... Olivia volgt puzzle overal, zo lief om te zien!
Zal vanavond worden, ga straks nog wat meer foto's maken.
Zo eerste nog de trailer schoonmaken en wegzetten, en spullen opruimen. Zorgen dat ze water hebben, en nog even genieten. En dan moet ik de lammeren ook nog een keer verzorgen.
Maar vanavond ben ik "vrij" dus dan kruip ik even achter de laptop en ga ik foto's stammen. Heb wel vast deze. De buren vinden het maar wat interessant!
Die heb ik niet op de wei staan. Wat geel is, is geen jkk.
Als je naast Olivia staat is ze juist mooi aan de maat. Ze is flink gegroeid. Buren zijn ook wel andere paarden natuurlijk, en zelfs daar zitten kleintjes tussen.