Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk komen uit de beelden dat er mensen op het erf zijn geweest. Diep triest is dit
Wat ongelofelijk brutaal is dat zeg! Lijkt wel of 'mensen' geen enkel besef meer hebben met waar zij mee bezig zijn.Zillie schreef:![]()
Wat ongelofelijk brutaal is dat zeg! Lijkt wel of 'mensen' geen enkel besef meer hebben met waar zij mee bezig zijn.
Veel sterkte voor de paarden!
p.s. Ik zag op FB bij een paardengroep, al een waarschuwing uit gaan over deze voorvallen.
altijd handig als reminder ook. Daardoor ook bij bv Karuna dankzij boekje kunnen achterhalen dat ze iedere drie weken koliek had twee dagen na de start van haar hengstigheid en daardoor ontsteking in baarmoeder gevonden. Ook als bv draad gek is, stijf voer weg enz zet ik dat erin.
had een afspraak waar ik niet onderuit kon op Texel en moest dus heen en weer vandaag. Ben daardoor deel van de dag ook onbereikbaar geweest en net pas thuis. Maar stalhouder zou vanmorgen even checken (niets over beelden gehoord dus ben bang dat ze via de zijkant erin en eruit zijn gegaan toch) en verzorgster zou vandaag komen. Niet echt heel fijne timing maar kon hier niet onderuit. Gelukkig dubbele controle vandaag. Morgen heel vroeg sta ik weer op stal.
oude man staat onder dierenarts toezicht en wordt vaak gecontroleerd. Tijd geleden is er ingebroken bij stalhouder. Toen agenten ook op terrein gehad die ondanks de nattigheid op een stukje ze er goed bij vond staan.
Een goed teken omdat hij alleen erg vies wordt als hij zich goed voelt. En hij trok een flinke sprint naar het bijgezette gras inclusief bokje terwijl hij al drie dagen geen pijnstilling heeft nodig gehad. Hij is nog niet ok en heeft waarschijnlijk toch schade opgelopen maar hij beweegt zich een heel stuk beter en kan zo wel paardwaardig rondhuppelen gelukkig.
Ik hoop voor je dat de de dader(s) vindt!