Dat moet een heel bijzondere ervaring zijn geweest! Zou je nog eens terug willen voor een langere tijd, denk je?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
happypaardje schreef:wauw, gewoon wauw! Wat een prachtige plek!
Dat moet een heel bijzondere ervaring zijn geweest! Zou je nog eens terug willen voor een langere tijd, denk je?
AvBreukelen schreef:happypaardje schreef:wauw, gewoon wauw! Wat een prachtige plek!
Het lijkt mij erg leuk om zomers terug te gaan, het is daar dan groen en paarden met gladde vachtjes, gelijk een ander gezicht! Voor een langere periode lijkt mij gaaf, maar 6 weken mijn eigen paarden missen was al best zwaar![]()
Never mind, heel raar, ik heb al meer dan veertig jaar IJslanders en ben er nog nooit geweest....... Corieeen schreef:Wow wat supergaaf! Ijsland heeft bij mij altijd al op de bucketlist gestaan, dus daar moet ik ook zeker een keer langs.. Heb je, naast alle paardjes, nog veel van Ijsland kunnen zien?