Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
knollentuin schreef:bigone schreef:Zelf aangifte doen bij de politie wegens smaad en zorg dat je stoerder overkomt dan je je voelt. Indien jij niets gedaan hebt is er niets te bewijzen. Ga naar de staleigenaar en eis de videobeelden op. En direct er bij zeggen dat je zelf aangifte gaat doen. En zoek je kast goed door, als die ook maar even op staat heb je kans dat die sporen er geplaatst worden.
Dit!!! Zorg ervoor dat de sporen niet bij jou neergelegd kunnen worden, sluit je kast af zodat mensen er geen dingen in kunnen leggen...
Emmaa_ schreef:Zij denkt dus serieus dat jij de beelden gemanipuleerd hebt om het te laten lijken alsof jij niet aan de spullen hebt gezeten? Wat moet dat mens een kronkel in d'r kop hebben zeg, dat ze denkt dat je dat zou doen om een stel sporen. Goed dat de staleigenaar nu op de hoogte is en iedereen wilt spreken, en fijn dat de eigenaresse zo in jouw hoekje staat.
Mando schreef:Die van de poetsttas op een plek zetten waar hij in beeld staat vind ik ook een goede.....
Eens zien wat madame ermee doet.
Gooit ze er iets in dan staat dat op beeld en als jij het constateer gelijk met je mobiel een foto nemen en naar de eigenaar en in de wa groep gooien.
Beelden gelijk terug kijken en die met je mobiel opnemen en in de groep gooien.
Dan is het spelletje ook klaar.
Slimmer zijn dan die domme koe die daar staat
Spindleberry schreef:Jeetje ts !
Wat een debiel !
Kan je goed begrijpen
Helaas ook x mee gemaakt ..
De beschuldiger was ng wel een goede vriendin van mij
Helaas geen camera's dus nooit opgelost allebei ook weg van die stal
En geen contact meer
Maar dat gevoel dat is zo naar ..!
Voelde me ook gelijk niet fijn meer
Maar top dat je vriendin en de eigenaresse van je bijrijdpaard je steunen hier in !
Lekker genieten van het paard en de mensen die wel gezellig met jou zijn

Toen ze haar beklag hield kwam ik ook net de stal in lopen en toen hield ze snel dr mond. Sommige mensen.. Gelukkig is zij nu weg.