Ik word beschuldigd van diefstal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 15:57

Ts echt heel Vervelend! Wat een nare mensen heb je toch.

Ik zou je niet teveel aantrekken van die vrouw, maar ik zou wel proberen de andere mensen op stal te vertellen dat je het heel vervelend en jammer vind en vriendelijk uitleggen hoe het zit. Dat kan je doen door al die mensen in een een watss app groep de zetten en dan een heel duidelijke, maar wel net en enigszins vriendelijk bericht te sturen. Dit om de sfeer weer wat beter te krijgen en zonder al die stalgenoten die achter haar staan zal de mevrouw ook eerder haar mond houden. Misschien kan die vriendin van stal dan ook wel meteen een bericht erachteraan sturen dat ze zich echt niet kan voorstellen dat je dit zou doen.

Wel goed dat de staleigenaar er toch iets aan gaat doen en fijn dat de eigenaar van je bijrijdpaard zo achter je staat.

Veel succes Ts!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 15:57

Wow... heb je echt die beelden gemanipuleerd..... en dat onder toeziend oog van de eigenaar. Knap hoor.

Dat wijf spoort niet.
Blijf op je hoede, ze heeft het op jou gemunt en zal niet rusten tot ze je kan pakken... geloof me.
Wat je haar heb aangedaan weet ik niet maar ze is ergens niet blij mee..

Laat haar mooi op 7 windstreken en blijf heel ver uit haar en haar meelopers.
Lekker je eigen ding doen.

Blijf vriendelijk lachen en doe maar net alsof je gek bent.

Als er zo'n kliekjes is die tegen je spant dan is het erg moeilijk om daar onderuit te komen

Succes ben erg benieuwd hoe dit af gaat lopen

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 15:58

knollentuin schreef:
bigone schreef:
Zelf aangifte doen bij de politie wegens smaad en zorg dat je stoerder overkomt dan je je voelt. Indien jij niets gedaan hebt is er niets te bewijzen. Ga naar de staleigenaar en eis de videobeelden op. En direct er bij zeggen dat je zelf aangifte gaat doen. En zoek je kast goed door, als die ook maar even op staat heb je kans dat die sporen er geplaatst worden.

Dit!!! Zorg ervoor dat de sporen niet bij jou neergelegd kunnen worden, sluit je kast af zodat mensen er geen dingen in kunnen leggen...

precies! de beste verdediging is in dit geval de aanval! ..
Dus hop aangifte doen en dan ook meteen aangifte van stalking.

Eirikur

Re: Ik word beschuldigd van diefstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:02

Inmiddels bijgelezen dat de camerabeelden intussen zijn bekeken en dat daaruit is gebleken dat jij de waarheid spreekt. Als die stalbaas een klein beetje ruggengraat heeft geeft ie haar 1x een waarschuwing dat dat gezeik afgelopen moet zijn en dat ze anders kan optiefen. Pensionklanten die de sfeer op stal verzieken met gestook en ruziezoeken kun je missen als kiespijn. Voor haar 10 anderen.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:02

Die van de poetsttas op een plek zetten waar hij in beeld staat vind ik ook een goede.....
Eens zien wat madame ermee doet.
Gooit ze er iets in dan staat dat op beeld en als jij het constateer gelijk met je mobiel een foto nemen en naar de eigenaar en in de wa groep gooien.
Beelden gelijk terug kijken en die met je mobiel opnemen en in de groep gooien.
Dan is het spelletje ook klaar.
Slimmer zijn dan die domme koe die daar staat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:03

Emmaa_ schreef:
Zij denkt dus serieus dat jij de beelden gemanipuleerd hebt om het te laten lijken alsof jij niet aan de spullen hebt gezeten? Wat moet dat mens een kronkel in d'r kop hebben zeg, dat ze denkt dat je dat zou doen om een stel sporen. Goed dat de staleigenaar nu op de hoogte is en iedereen wilt spreken, en fijn dat de eigenaresse zo in jouw hoekje staat.

Had het niet beter kunnen verwoorden.

Hoop dat het allemaal goed komtTS, wat bestaan er toch nare mensen op deze wereld. :(:)

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:07

Tjeeminee wat een maf mens joh.
Welke bank ga je beroven als je toch zo goed bent met camera beelden?
Echt sommige mensen sporen echt voor geen milimeter... :n

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:08

Wat een randdebiel, zeg! Als d'r valse beschuldigingen niet zo walgelijk gemeen waren, dan zou je er eigenlijk heel hard om moeten lachen, want het valt wel erg op dat ze ZIEKelijk jaloers is.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:09

Die vrouw kijkt teveel tv.. heel raar dit!

Wel heel fijn dat er dus al naar de beelden gekeken is en dat de staleigenaar wel actie gaat ondernemen.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:09

Mando schreef:
Die van de poetsttas op een plek zetten waar hij in beeld staat vind ik ook een goede.....
Eens zien wat madame ermee doet.
Gooit ze er iets in dan staat dat op beeld en als jij het constateer gelijk met je mobiel een foto nemen en naar de eigenaar en in de wa groep gooien.
Beelden gelijk terug kijken en die met je mobiel opnemen en in de groep gooien.
Dan is het spelletje ook klaar.
Slimmer zijn dan die domme koe die daar staat

Maar dan krijgt ze vast weer terug dat ze die beelden gemanipuleerd heeft...
Deze vrouw heeft een probleem, met zichzelf, en daar heb jij last van, zorg ervoor dat zoveel mogelijk mensen op stal erachter komen wat ze je geflikt heeft en ga gewoon toch alsnog naar de politie en maak melding. Ze zijn verplicht dit te noteren en misschien heb je het nog eens nodig, dan sta jij sterk, en zij niet.
Als er zo iemand in mijn stal stond was dit voor mij al de grens, deze dame stond per direct en onmiddellijk op de laan.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:10

Wat een maf persoon 8)7
Ik zou proberen zoveel mogelijk je eigen spul af te schermen, dat er niet straks iets van jou wordt 'gestolen' en niemand jou geloofd. Daarnaast proberen er voor te zorgen dat je de komende tijd niet alleen met haar bent, als ze echt een kronkel in d'r kop heeft, weet je niet wat haar volgende stap zal zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:11

Dus de stalbaas weet nu hoe de vork in de steel zit? Prima, nu de rest van je stalgenoten nog en ik lees dat ook daar de baas in actie gaat schieten. Fijn dat de eigenaresse van je paard je zo mee opvangt en natuurlijk ook je vriendin. Maar pas op met die vrouw, mensen die zo zijn, hebben echt wel een hele trukendoos, zeker als ze ontmaskerd worden. Gelukkig lijk jij niet iemand te zijn die zich snel op stang laat jagen, maar zorg er toch maar even voor dat je niet alleen bent met haar zodat je jou geen woorden in de mond kan leggen.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:15

Ts, ik wil even zeggen dat ik bewondering heb voor de manier waarop je dit aanpakt. Heel volwassen , nevel netter dan die mevrouw.

Veel succes en sterkte en hoop dat je snel weer met plezier naar stal kan :)

LillvalantoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:21

Jeetje ts !
Wat een debiel !
Kan je goed begrijpen
Helaas ook x mee gemaakt ..
De beschuldiger was ng wel een goede vriendin van mij
Helaas geen camera's dus nooit opgelost allebei ook weg van die stal
En geen contact meer
Maar dat gevoel dat is zo naar ..!
Voelde me ook gelijk niet fijn meer
Maar top dat je vriendin en de eigenaresse van je bijrijdpaard je steunen hier in !
Lekker genieten van het paard en de mensen die wel gezellig met jou zijn :(:)

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:21

Wat ontzettend kinderachtig! Om misselijk van te worden zelfs bahhh. Gelukkig gedraag jij je wel volwassen. Kun je van haar dus niet zeggen. Hoop op een goede afloop! :)

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 16:22

Bedankt voor jullie bemoedigende reacties en privéberichten.

Als ik meer weet, zal ik een update geven. Maar verwacht niet te veel details of een soap, ik hoop zelf dat mevrouw me vanaf nu gewoon gaat negeren en dat de rest van de stal weer normaal gaat doen. Als ik weet dat de stalbaas met ze heeft gesproken, zal ik een algemeen berichtje sturen naar iedereen die me tot nu toe een whatsappbericht heeft gestuurd. Het is tenslotte in het belang van iedereen dat er een gewone, gezellige sfeer heerst.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 16:24

Spindleberry schreef:
Jeetje ts !
Wat een debiel !
Kan je goed begrijpen
Helaas ook x mee gemaakt ..
De beschuldiger was ng wel een goede vriendin van mij
Helaas geen camera's dus nooit opgelost allebei ook weg van die stal
En geen contact meer
Maar dat gevoel dat is zo naar ..!
Voelde me ook gelijk niet fijn meer
Maar top dat je vriendin en de eigenaresse van je bijrijdpaard je steunen hier in !
Lekker genieten van het paard en de mensen die wel gezellig met jou zijn :(:)

Wat naar voor je dat het ook nog eens een goede vriendin was! Was de reden jaloezie?
Zelf ben ik nu zo blij met die camera's. Anders was het ook mijn woord tegen dat van haar geweest.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:26

Ik ken het goed idd. Doordat meisje (zit hier ook op bokt ) jaloers was ofzo ging ze mij een zwarte naam bezorgen dat ik dingen steel gemeen ben etc etc. Alles is het omgedraaide (heb heel veel dingen gedaan voor eigenaar)
Zij tijd nog steeds bij dat paard, maar heb idd de wijkagent erop af gestuurd voor bewijzen sinds dien niets van haar gehoord, Marja heb wel een zwarte naam nu.
Gelukkig genoeg mensen die haar dus kennen en zeggen dat ze achterlijk is en mij geloven.
Maar je kan het beste aandringen op de camera laat haar het maar bewijzen

Majolen

Jaren geleden ben ik op een zelfde manier weggepest op een pensionstal. De bedreigingen werden steeds erger, tot aan dood wensen toe. De reden waarom weet ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet.

Het is heel moeilijk om jezelf sterk te houden als er een club met dreigers om je heen staan. Gelukkig heeft TS mensen achter zich staan die haar werkelijk helpen.

De politie deed met mijn zaak niks. Er was onvoldoende bewijs.

TS: Hou jezelf sterk, denk aan de mensen die wel achter je staan en laat je nooit en te nimmer wegpesten.

mijntje92

Jeetje TS, ik heb je verhaal met stomme verbazing zitten lezen. Wat een vreemd mens..

Ik had ook zo'n stalgenoot, die al vanaf dag 1 mij niet kon luchten of zien (ik denk dat ze mij zag als de snotneus die veel te jong is voor een paard ofzo? nooit duidelijk geworden..) Gelukkig was het enige waar zij me van heeft beschuldigd, dat ik te weinig zou uitmesten. Dat zei ze toen achter mijn rug om tegen de staleigenaar, waar ik net mee had overlegd dat zij een deel zou doen omdat ik een blessure had :') Toen ze haar beklag hield kwam ik ook net de stal in lopen en toen hield ze snel dr mond. Sommige mensen.. Gelukkig is zij nu weg.

En echt petje af hoor, hoe volwassen je ermee om gaat, wat Marieke al zegt. Fijn dat er al maatregelen worden getroffen, ik denk dat het wel goedkomt. Jullie zullen nooit vrienden worden, maar misschien kan ze toch een soort van tolerantieniveau bereiken. Of gewoon weg gaan.

ShirlMilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:29

Jeetje wat een gedoe, ik zou samen met de eigenaresse van het paard naar de staleigenaar stappen en alsnog om de beelden te vragen zodat je je zelf kunt bewijzen.
En gewoon met een opgeheven hoofd naar stal gaan en lekker gaan rijden, want dit gaat nergens over.
Heel krom gezegd maar zal als ik in jouw positie stond gewoon schijt hebben aan zulk soort mensen :D

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:29

Nou ja zeg, wat een raar mens. Dat je zomaar wordt beschuldigd kan echt niet. Sommige mensen hebben echt een kronkel in hun hoofd.
Even een dikke pluim voor jou dat je het zo goed aanpakt! Hopelijk is deze situatie snel over en kun je weer met plezier naar je bijrijdpaard.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:31

TS, zitten je stalgenoten ook op Bokt? Misschien dat ze bij het lezen van dit topic al enigzins wakker worden geschud.

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:32

Bijzonder dat de rest van de stal zich er ook mee heeft bemoeit.
Die moeten gewoon hun mond houden en focussen op de paarden.
(Het gaat tenslotte toch om jou en die vrouw?!)

Wat betreft die vrouw : lekker negeren en gewoon doorgaan met wat jij deed! Plezier hebben met je paard! :j

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:33

Kan je haar niet van smaad beschuldigen?