Hoe pony in galop te krijgen!?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rietjee_xx

Re: Hoe pony in galop te krijgen!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 11:39

Nouja, ik denk het niet. Als ze niet wouden dat ik er kwam rijden, denk ik niet dat ze het dan oppeens alsnog willen!
Maar als het huis verkocht is, en de nieuwe eigenaren aardig zijn, kan ik misschien wel aan hun vragen als ik dan soms in de bak mag rijden

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 16:57

Rietjee_xx schreef:
midgie schreef:
Als het paard in vrijheid mooi kan galoperen ligt het probleem bij de trainer en dat ben jij,
Miis even de galop laten voor wat het is en zelf de basis leren in stap en draf en leren hoe galoppeert een paard aan en waarom kan hij dat niet als jij het hem vraagt,

Het is vaak een balans probleem, die heel vaak door de houding of zit van de ruiter word gecreëerd zodat het paard niet kan aan galopperen, ga eens echt kijken wat er technisch fout gaat en daar heb je dus begeleiding voor nodig van een instructrice die de fout niet bij het paard gaat zoeken maar bij jou

Eeregisteren ging iemand met mij
Hij heeft zelf 2 paarden, en hij heeft al meer dan 30/40 jaar ervaring met paarden. Ook hem lukte het niet.

Dan had hij jou miss ook kunnen vertellen waar het probleem ligt, ik heb ook 40 jaar ervaring met paarden, maar als een paard duidelijk aan geeft niet te willen galopeten omdat hij dat lastig vind in mensen hand dan is het toch het probleem van de ruiter, dus dan kan je 40 jaar ervaring hebben maar als je niet ziet waar het probleem zit dan heb je daar dus niks aan

Rietjee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 17:38

Nope, dat blijkt!
Aankomende dinsdag krijg ik met Dyan een prive les, gewoon ff een proeflesje als het klikt, en als het klikt neem ik bij hun prive les. Als dat niet klikt, zoek ik een andere instructrice/instructeur!

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 17:39

Goed bezig! Ga je naar die locatie, of komt hij/zij naar jou?

Rietjee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 17:44

Zij komt naar mij!

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 17:45

Nou toppie , hou ons op de hoogte

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 17:48

Succes, veel plezier. En laat je weten hoe het ging? :)

Rietjee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 17:50

Dat doe ik zeker!!