Hengst en Merrie, Maar ik wil geen dekking!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 18:50

Gentlegiant schreef:
Ik vind dat zeer onverantwoordelijk als ouder zijnde

Rustige hengsten? Ik ken vele hengsten en heb met vele hengsten gewerkt van shet tot warm/volbloeden maar daar zat er eentje tussen die "rustig" was maar echt niet dat daar veilig een kind mee kan werken

Waar heb je je paarden staan? Thuis of op pension?

Daar ben ik het helemaal mee eens !

TS misschien kan je aan die ''iemand'' vragen of hij/zij jou kan helpen ?

Edit : Young rider talk is voor iedereen toegankelijk en dus mag iedereen reageren ;)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 18:51

Op YRT mag iedereen reageren, topics starten is echter alleen voor <16 (meen ik)

MaximeEratos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 18:56

_Femkeeex schreef:
Gentlegiant schreef:
Ik vind dat zeer onverantwoordelijk als ouder zijnde

Rustige hengsten? Ik ken vele hengsten en heb met vele hengsten gewerkt van shet tot warm/volbloeden maar daar zat er eentje tussen die "rustig" was maar echt niet dat daar veilig een kind mee kan werken

Waar heb je je paarden staan? Thuis of op pension?

Daar ben ik het helemaal mee eens !

TS misschien kan je aan die ''iemand'' vragen of hij/zij jou kan helpen ?

Edit : Young rider talk is voor iedereen toegankelijk en dus mag iedereen reageren ;)

Ik weet wat ik doe, en hierbij antwoord ik niet meer op overbodige reacties

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 18:59

Maar als je echt wist wat je deed , dan vraag je toch echt niet of het beter is om een merrie te steriliseren of een hengst te castreren i.m.o. :o We proberen je alleen maar te helpen , een netter antwoord terug is wel zo gepast. ;)

MaximeEratos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 19:08

_Femkeeex schreef:
Maar als je echt wist wat je deed , dan vraag je toch echt niet of het beter is om een merrie te steriliseren of een hengst te castreren i.m.o. :o We proberen je alleen maar te helpen , een netter antwoord terug is wel zo gepast. ;)

Ik had dan ook geen ervaring met merries en hengsten bij elkaar! :)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 19:11

Als je d'r geen ervaring mee hebt moet je het ook laten

Ik geloof nooit dat een hengst altijd braaf is zeker niet als t voorjaar word...
De merrie shet stond die bij je hengst?

Yrt mag iedereen reageren ;)
Alleen topic aanmaken is voor kinderen jonger dan 16

Niet alleen met merries en hengsten je wist niet eens hoeveel je een shet moet voeren je hebt toch begeleiding waarom raadpleeg je bokt daar voor en je had al n shet
Dan weet je ook dat n paard t hele jaar door vruchtbaar is
En ergens zeg je ook dat je paard een échte hengst is
Wat versta jij onder echte hengst dan
En je zegt dat je binnen n week n shet gaat halen 29/3 je koopt die bij een vertrouwd persoon
Waarom vraag je die niet wat die te eten krijgt

Je had al n shet n B pony en n hengst dan mag ik toch hopen dat je wel weet hoe en wat met voeren
Laatst bijgewerkt door Gentlegiant op 06-04-16 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

MaximeEratos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 19:15

Gentlegiant schreef:
Als je d'r geen ervaring mee hebt moet je het ook laten

Ik geloof nooit dat een hengst altijd braaf is zeker niet als t voorjaar word...
De merrie shet stond die bij je hengst?

Yrt mag iedereen reageren ;)
Alleen topic aanmaken is voor kinderen jonger dan 16

Niet alleen met merries en hengsten je wist niet eens hoeveel je een shet moet voeren je hebt toch begeleiding waarom raadpleeg je bokt daar voor en je had al n shet
En je zegt dat je binnen n week n shet gaat halen 29/3 en 29/3 heb je ineens n shet hengst gekocht

Nooit samen gestaan, zoals ik al zei, het bij grootouder, paard op privestalling! Weetje, ik weet nu tenminste al zeker dat niet meer hier vragen, door jou ben ik toch nog wat slimmer geworden :+

Gentlegiant

Re: Hengst en Merrie, Maar ik wil geen dekking!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 19:17

Trots op je :) weer wat geleerd
Door je reacties weet ik tenminste zeker dat je of ouder bent dan 12 (waarom staat er 14 in je profiel)
En dat je hier wat komt rellen en reacties uitlokken of je hebt helemaal geen paarden
En je hengst is alleen door jou berijdbaar en gooit iedereen d'r af

MaximeEratos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 19:19

Gentlegiant schreef:
Trots op je :) weer wat geleerd
Door je reacties weet ik tenminste zeker dat je of ouder bent dan 12 (waarom staat er 14 in je profiel)
En dat je hier wat komt rellen en reacties uitlokken of je hebt helemaal geen paarden
En je hengst is alleen door jou berijdbaar en gooit iedereen d'r af

Mijn hengst is wat koel in het hoofd, en leuk dat je je mening hebt of denkt mijn leeftijd te weten :p Mijn vraag was ook gewoon of castratie of sterilisatie, jij begint hier te rellen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 13:02

Moderatoropmerking:
Als eerst excuses dat het topic al een tijdje op slot stond. Het topic mag weer open, let wel op dat je ontopic en netjes blijft reageren naar elkaar. Bedankt.