Memere schreef:Zat nog +-10kg in, pony voelde zich wel vol waardoor hij zelfs alle grasjes liet staan (hooi niet). Maar denk niet dat de verzorgster nog zo enthousiast is om zelf nog te komen gezien ze niet meer zal kunnen rijden, pony is namelijk verkocht.. ze zal dus enkel en alleen nog kunnen wandelen aan de hand op dit moment. Had haar berichtje erover gestuurd en ze zei zelf dat ze het hek had toegedaan, maar als je het hek goed toe doet in het slot kan ze nooit open ongeacht hoe hard het waait. Ik zelf ga geen initiatief nemen om te vragen wanneer ze komt, laat het haar doen wanneer ze wilt maar zal dan ook zijn om afscheid te nemen. Het laten slingeren van mijn (dure)spullen is al not done, maar de gezondheid van de pony's op het spel te zetten door het hek vergeten toe te doen kan ik helemaal niet door de vingers zien!
dan is 't toch klaar? ik vind het dan ook niet meer eerlijk om haar kansen te geven als jou hart al zegt dat je d'r niet meer kan vertrouwen. Dat voelt zo'n meisje ook echt wel aan. Is niet het einde van de wereld hoor dat ze een nieuwe pony zoekt! en dan kan jij mooi met een schone lei beginnen