Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spatter schreef:Een groter appaloosa muildier![]()
Ik heb veel soorten paarden gehad, van KWPNer, tot kleine welsh, haflinger , appaloosa en kruizing tinkers.
Heb nu nog een welsh cob merrie, Am Painthorse en een muildier, maar mocht ik ooit zoiets tegen komen![]()
[ [url=m/qM2pba.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik heb nu ook een merrie van dit ras. Ze is 6 jaar op het moment. Ik ben nu bijna 17, maar ook al ben ik over de 18, ik ga sws met haar door ook al is het tussen de paarden dan. ierusju schreef:Persoonlijk denk ik dat je tunnelvisie krijgt als je je gaat vastklampen aan een ras.
Ik snap dat je niet voor fjord gaat als je 1.50 springt en niet voor een tuiger als je western rijdt, maar persoonlijk denk ik dat je tegen een paard aan moet lopen en dan denken: 'ja, dit is hem/haar.'
Daarom kan ik geen antwoord geven op de vraag voor welk ras ik hierna ga.
Wie weet is het wel een kwpn'er of misschien wel een schwarzwälder fuchs.
Wie zal het zeggen.
ierusju schreef:Persoonlijk denk ik dat je tunnelvisie krijgt als je je gaat vastklampen aan een ras.
Ik snap dat je niet voor fjord gaat als je 1.50 springt en niet voor een tuiger als je western rijdt, maar persoonlijk denk ik dat je tegen een paard aan moet lopen en dan denken: 'ja, dit is hem/haar.'
Daarom kan ik geen antwoord geven op de vraag voor welk ras ik hierna ga.
Wie weet is het wel een kwpn'er of misschien wel een schwarzwälder fuchs.
Wie zal het zeggen.
galaxyfizzy schreef:ierusju schreef:Persoonlijk denk ik dat je tunnelvisie krijgt als je je gaat vastklampen aan een ras.
Persoonlijk denk ik dat het het zoeken wel vergemakkelijkt als je een beetje duidelijk hebt wat je zoekt/waar je passie ligtEn ik ben ook tegen mijn paard aangelopen en had daar direct een klik mee. En ja, dat is een Lusitano, wat ik zocht. En mocht het zo lopen, dan komt er na/bij weer een Lusitano. Persoonlijk zou ik het geen vastklampen noemen en al helemaal geen tunnelvisie. Ik noem het passie voor een ras en duidelijk voor mijzelf wat ik wil. En er tegenaan lopen/klik gebeurt daarbij net zo goed.