Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 

de kale plekken op haar hoofd van het ingegroeide halster en op haar schouder zijn helemaal weg. Het halster opdoen vindt ze nu ook geen probleem meer. Ze zoekt steeds meer contact met je. Mooi om te zien hoe de band zich tussen ons ontwikkeld en dat ze me gaat vertrouwen. Als ik bij de paddock kom komt ze altijd meteen naar je toe voor een aai en natuurlijk een snoepje. Want het is een echte tinker alles doet ze voor eten.
we hebben het rijden even stop gezet. Omdat ze kwa gewicht nog niet heel veel aankomt en ik merk dat ze nog niet helemaal lekker in haar vel zit laten we haar eerst goed op gewicht komen. Ze wordt al wel steeds attenter maar ik wacht nu tot ik zie dat ze er echt aan toe is. Ze heeft natuurlijk ook het nodige meegemaakt dus krijgt even lekker de tijd om bij te komen. Ze lopen nu weer in de wei en ik hoop dat ze nu ze lekker gras kan eten beter op gewicht komt en weer lekker in haar vel gaat zitten. Het onderlinge gedrag met mijn andere paarden is al veel beter. Ze wordt niet meer weggejaagd en geeft nu soms ook zelf een boze blik naar de andere paarden. 

Goed dat je er even naar laat kijken!
hopelijk weet je inmiddels al iets meer!