Agradi versus Media Markt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 21:50

ariatje schreef:
Dan ben ik heel benieuwd waar jij vergelijkt want ik ben nooit goedkoper uit bij Agradi....

Tuurlijk mag je je mening uiten. Maar het zou je sieren om iets minder zwart wit te denken. Je hebt vast niet alles bij agradi vergeleken, waaruit blijkt dat je nooit goedkoper uit bent bij Agradi.

Amigo bravo die ik wilde bij agradi voor 103,-
https://www.agradi.nl/amigo-bravo-12-lite-bruin-185.htm

Amigo bravo bij divoza voor 130,-
http://www.divoza.com/nl/amigo-bravo-12 ... lite-1200d

Ik had mn deken in dit geval bij Agradi gehaald, was op voorraad en de volgende dag in huis :)

Don't get me wrong. Ervaringen delen vind ik hartstikke goed! Op basis van reviews door anderen weet ik of ik een bepaald product wel of niet aanschaf. Geldt ook voor op vakantie gaan, lange leve zoover.

Jaime_

Re: Agradi versus Media Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 23:19

Soms loont het inderdaad wel! Heb er een keer een Micklem kunnen scoren voor € 117,- maar het is zeker de moeite waard om even verder te kijken dan alleen naar de zogenaamde korting.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 23:59

Jaime_ schreef:
Soms loont het inderdaad wel! Heb er een keer een Micklem kunnen scoren voor € 117,- maar het is zeker de moeite waard om even verder te kijken dan alleen naar de zogenaamde korting.

Idd! Dat was bij mijn Bucas deken ook zo. Geen 40% goedkoper omdat de basisprijs aanzienlijk hoger ligt als bij de concurrentie (wat ik bedrieglijk vind), maar al bij al na de stickerkorting toch behoorlijk goedkoper. Dat is dan het voordeel dat je snel even op internet prijzen kan vergelijken.

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 00:30

Ik snap het probleem niet zo. Op internet kun je zo makkelijk vergelijken zoals gezegd. Helemaal als je naar iets specifieks op zoek bent is het makkelijk!
Ik open altijd een paar webshops en kijk wat de prijs is inclusief verzenden en kies de goedkoopste. Soms typ ik het product gewoon in google in en kom ik nog bij een aantal webshops die ik niet kende.
Regelmatig kom ik bij agradi goedkoper uit :j nu koop ik geen hele dure dingen maar voor alles vergelijk ik gewoon.
Tevens altijd nette service gehad bij agradi.
Dat er iets niet goed loopt een pakketje niet bezorgt of niet meer op voorraad, helemaal niet meer op voorraad is vervelend maar ik denk dat het overal kan gebeuren. Laatst mijn vriend ook gehad bij een motor shop. Denk voornamelijk de grotere webshops dat het gebeurd. Ik schrijf we de webshop iig niet mee af.

Hetzelfde met mediamarkt trouwens, ik ga ook nie uit van btw korting o cashback oid. Als je toch online kijkt, altijd vergelijken. Tweakers is heel handig voor elektrische dingen :)