Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lissisanne schreef:Je kan toch een keer tegen haar vertellen wat hier staat?
Dat jij vindt dat het paard een aantal basis dingen moet krijgen en dat het misschien beter is als het paard verkocht wordt als ze dat niet kan geven?(eventueel kan jij dan zelfs nog helpen bemiddelen omdat je al eerder paarden heb verkocht)
antje_vip schreef:Ik weet niet hoe veel stallen je hebt? Misschien een stalhulp of stagair aannemen die je wat werk uit handen neemt en ook iets met dat paard kan doen.
Zoe_97 schreef:Enkel de eerste pagina gelezen.
Maar dit is voor mij dus een reden niet in contact te blijven met een oude eigenaar...
Ik vind jou nogal erg bemoeizuchtig. Het id haar paard en haar keuze hoeveel ze het dier rijdt. En nee het is niet voor iedereen mogelijk te studeren en uren in rijden te stoppen. Mij lukt dit ook niet. Maar paardje heeft het goed en staat 24/7 buiten. Als iemand tegen mij zou komen zeuren zou die toch snel weten wie de eigenaar is...
elenaMM77 schreef:sunny de een kiest een goudvis op hoeven en met vacht, om van te genieten als 'van mij' en ik kijk af en toe eens.. verder is alles prima op orde..
de ander heeft een paard om samen dingen mee te gaan doen en een innige band mee op te bouwen.
je ouders waren verstandig.. want een goudvis op hoeven met vacht is heeeeeel wat duurder te onderhouden, dan een goudvis in een aquarium.. als je toch met geen van beide echt iets onderneemt
funnyhorses schreef:Ik sta echt ervan te kijken hoeveel mensen zich eronderuit praten ipv toe te geven dat een paard (en elk ander dier ook) weldegelijk aandacht nodig heeft en ja dat kost nu eenmaal tijd en energie.
Jammer dat het gros van de tegenwoordige ruiters een paard hebben zoals ze hun gsm hebben, leuk om mee te pronken naar anderen maar verder niks.
Maar ach.........we hebben een paard..........PUNT.