Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Natuurlijk gaat het niet altijd foutloos en kun je het niet iedereen naar de zin maken, maar het is en blijft een leerproces.
Alleen lastig om er aan te geraken hier. Ben wel van plan om misschien ooit toch een abbo erop te nemen. Vind dit blad vooral leuk doordat er veel variatie in zit én er bovendien vaak ook iets alternatiefs tussen zit. Dat vind ik wel fijn.
Maar besloot dan toch dat ik er wel een beetje te oud voor werd. Cayenne schreef:Ik werk zelf voor Hoefslag (maar dan met name het online gedeelte) en ben natuurlijk zwaar bevooroordeeld, maar ik kan jullie wel vertellen dat de redactie uit een hele kleine groep mensen bestaat die iedere dag loeihard werkt en haar best doet om een interessant en informatief blad in elkaar te zetten.
Leuk dat sommigen ook echt positief zijn!Natuurlijk gaat het niet altijd foutloos en kun je het niet iedereen naar de zin maken, maar het is en blijft een leerproces.
Toby schreef:Ik heb al heeeel lang een abonnement op de Bit en was er altijd heel tevreden over. Helaas vind ik het blad zo tegenvallen de laatste tijd. En de nieuwste Bit vind ik echt nergens over gaan, dus dit is voor mij de druppel...ik ga opzeggen.
De Hoefslag ben ik wèl erg blij mee!
Anoli schreef:horsewiebe schreef:Heb al een aantal jaar (vanaf 2002) een abonnement op de Penny, en heb laatst op marktplaats heel veel oude bits gekocht, echt super leuk en informatief
De oude zijn ook heel informatief
Juist de nieuwe Bitten vallen enorm tegen in mijn ogen.
luunz schreef:Ik heb heel lang een abonnement gehad op de penny maar heb t stopgezet ivm de kosten voor mijn paardrijlessen. Favoriete (paarden)boeken zijn zeker de boeken van Christine Linnewever. Ik vind dat zij op een hele leuke manier schijft. Zeker een aanrader!
luunz schreef:Ik heb heel lang een abonnement gehad op de penny maar heb t stopgezet ivm de kosten voor mijn paardrijlessen. Favoriete (paarden)boeken zijn zeker de boeken van Christine Linnewever. Ik vind dat zij op een hele leuke manier schijft. Zeker een aanrader!
Toby schreef:Dat begrijp ik en het lijkt me ook geen makkelijke tijd, maar 80 pagina's met alleen maar mode gaat mij toch wat te ver. Vroeger zat de Bit mode er als aparte bijlage bij, maar dan had je ook nog een volwaardige reguliere Bit.
) Maar soms als ik er zin in had kocht ik ze los in de winkel
Ik lees sommige dingen in Paard&Sport wel, maar soms als manegeruiter heb je er vrij weinig aan