HorseyDude schreef:xApple schreef:Haha mijn Endomundo app gaf een keer een pieksnelheid van 224km per uur aan
Nondejuuuu! Jetpackhorse?
[ Afbeelding ]
Haha das een leuke!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HorseyDude schreef:xApple schreef:Haha mijn Endomundo app gaf een keer een pieksnelheid van 224km per uur aan
Nondejuuuu! Jetpackhorse?
[ Afbeelding ]
Dee_Es schreef:Geniaal verhaal karuna, jammer dat het niet jouw bedoeling was
Mijn snelste galop was met een ex-ren AV. En dat ging goed hard al zat hij nog niet op zijn top. Was op een heel lang zandpad tussen weilanden door. Het voelde super zeker en vertrouwd, echt heerlijk.
Dat was met deze knappe man:
[ Afbeelding ]
Mijn huidige vz-paard is volgens mij nog nooit in rengalop geweest, hij vindt een middengalopje door het bos al hard zat.
.Sellyxx schreef:Oehh als ik al deze posts lees denk ik echt heel bezorgd, kijken jullie uit? haha!
Gaaf al die snelheden. Als jullie paard zo snel gaat, is dat dan specifiek op een stuk waarvan je weet dat er geen onverwachte dingen kunnen gebeuren? Of tenminste, waar de kans minder groot is. Want iets onverwachts kan natuurlijk altijd gebeuren. Verder gewoon een random opmerking dit, niet specifiek naar iemand gericht.
) een stel mooie rechte stukken zonder zijpaden waar ze konden knetteren en dan nog alleen als ze voldoende rust in de kop hadden. Ik wil ze altijd a la minuut terug kunnen krijgen als dat nodig is want inderdaad, hartstikke leuk, maar het moet wel een beetje verantwoord blijven.
Popke schreef:Dee_Es schreef:Geniaal verhaal karuna, jammer dat het niet jouw bedoeling was
Mijn snelste galop was met een ex-ren AV. En dat ging goed hard al zat hij nog niet op zijn top. Was op een heel lang zandpad tussen weilanden door. Het voelde super zeker en vertrouwd, echt heerlijk.
Dat was met deze knappe man:
[ Afbeelding ]
Mijn huidige vz-paard is volgens mij nog nooit in rengalop geweest, hij vindt een middengalopje door het bos al hard zat.
Dat is Laliesk Star (Liekie) toch?