marisje2003 schreef:Supervixen schreef:Waarom helpt je oom je niet als jullie zo goed weten waar jullie mee bezig zijn?
Hij helpt wel... We hebben ook hulp gevraagd aan iemand die gratis deed en hij heeft gezegd wat we doen moesten... natuurlijk alleen maar erger...
De andere pony was zo maar nu niet meer..
Die pony is waardeloos gewoon ontembaar
Geen één paard/ pony (of welk dier dan ook) is waardeloos. Aan de basis van dit soort problemen staat toch echt de mens zelf die ergens behoorlijk heeft gefaald. Als jij met zo'n negatieve instelling een paard benaderd, vind ik het niet gek dat deze Dikke Doek zegt.
Ik weet niet waar je in Drenthe woont maar je zou eens contact op kunnen nemen met Astrid & Wim Vonck, die zitten in Exloo. Check de site Horsefeelings.nl maar eens. Ik zou zeker niet zelf meer verder gaan rommelen maar gewoon goede, professionele hulp inschakelen. Wat je natuurlijk wel zelf kan doen is je eens goed inlezen in paardengedag. Er zijn al een boeken in je topic genoemd. Daarnaast zou de site van Karin v/d Borre eens kunnen checken; Horsefullnes, google it. Maar nogmaals niet zelf gaan rommelen, hulp inschakelen!