Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cvsdevries schreef:Het verhaal heeft vandaag een verrassende wending gekregen.
Ik ben vanmorgen benaderd door een paarden eigenaar die iemand zoekt om haar paard bij te rijden.
Als alles goed gaat dan ga ik haar paard 3 x per week bijrijden.
Dan kan ik mooi ervaring op doen en ik blijf ook bij de manege lessen.
Wel twijfel ik of ik nu evengoed het veulen erbij koop.
Vind moeilijk om de droom los te laten.
Urielle schreef:Maar TS wil een Groninger en geen Tinker. Groningers zijn an sich braaf maar toch ook een ander kaliber dan Tinkers.
Caily schreef:Nou urielle kom dan mijn Tinker maar eens rijden, praten we daarna verder, wat een onzin. Vraag me af hoeveel Tinkers jij daadwerkelijk onder je kont hebt gehad. Het is anders, maar zeker niet makkelijker.
TS. Ik lees tussen alle regels door dat je het eigenlijk wilt doen. Kunnen we lang of kort discusieren, de keuze blijft aan jou. Je zegt dat je het lastig vindt omdat je niet kan zien hoe het karakter is. Maar waar ben jij dan oo gevallen bij dit veulen?
Cvsdevries schreef:Ik heb in ieder geval heel veel verschillende ervaringen gelezen en veel meningen gelezen en dat gaat mij zeker helpen met het maken van een beslissing.
Ik heb zeker nog geen beslissing gemaakt ook al kom ik waarschijnlijk heel enthousiast over.
Ik zie de grote DONT ook wel en zeker omdat ik kinderen heb, anders had ik de keuze misschien wel makkelijker gemaakt omdat je dan al je tijd erin kan steken.
Ik hoop dat ik maandag een goede klik voel met het verzorgpaard en dat ik daar mijn gevoel in kwijt kan hiermee kan ik dan sowieso zien of het wel te combineren is.
Wie weet dat dit veulen nog te koop staat als het wat ouder is.
Of loop ik een ander paard tegen het lijf.
De toekomst zal het uitwijzen maar ik ben in ieder geval door het lezen van de ervaringen een stuk wijzer geworden.
En heb om die reden ook mijn vraag geplaatst dus nogmaals bedankt allemaal!
Cvsdevries schreef:Maar inderdaad alles op een rustig tempo met veel geduld en dat vervloeken zal ook zeker gebeuren.![]()
Leuk om jullie verhalen te lezen.
Zijn er ook mensen met kinderen en de combinatie met een jong paard? En dan met name de verdeling qua tijd?
werkt prettig en verhelderend af en toe!