Life in Aussie

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

tumtummie

Re: Life in Aussie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 15:06

Wat een super gave foto's zeg. Ook super stoer dat je zo vertrekt en daar gaat werken. Ik zou mijn thuisfront veel te veel gaan missen. Echt respect hoor. Ik zie graag meer foto's van je verschijnen.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:36

Finesse schreef:
Wat ontzettend leuk dat je deze foto's met ons wilt delen! Australië... wat is dat toch een prachtig land, zou er zo weer naartoe willen! Mijn trip was alweer 10 jaar geleden, maar was wel erg onder de indruk van het land en de ontzettend vriendelijke mensen. Ik zou zeggen... geniet nog even lekker daar. Idd net een Mcleods daughters setting :D

En het taalgebruik... jeetje wat kunnen mensen daarover zeuren zeg :+ Get a life! Als je dag in dag uit een andere taal spreekt ga je in die taal denken; logisch dat het Nederlands dan wat op de achtergrond raakt. En ja, er zijn ook mensen die de switch wel makkelijk kunnen maken, maar dat heeft imo te maken met een groot gevoel voor taal. Lang niet voor iedereen weggelegd... Ts; voel je vooral niet bezwaard om meerdere topics te openen hoor: gelukkig zijn er veel meer mensen die het wél waarderen en begrijpen! :j

+:)+

*Where is the like button when you need it.* :P

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:52

Super leuk topic, i like it!! ;-)

mailow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 13:54

Gaaf zeg! Lijkt me echt geweldig om zulk werk te doen. Ik word er wel een beetje jaloers van. :))

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:57

Super gaaf zeg! Ooit, ooit.... wil ik ook eens zoiets doen!
Prachtige fotos :)

En je taalgebruik.... Ik had na 3 maanden Kameroen waar ik ook nog wel nederlands praatte met mijn teamgenoten ook dat ik veel woorden in het Frans dacht en zei en zelfs in het Frans droomde hihi. Ik snap het helemaal, en zeker het omschrijven van functies, zo worden die daar genoemd en het omschrijven naar Nederlands staat dan gewoon raar als je het enkel in Engels gewend ben. Lekker blijven schrijven hoor :P

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:25

Wat gaaf dat je dit doet en wat een schitterende foto's!

Tjt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 08:50

Tjt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-15 04:01