[EV] Paardenmarkt Bemmel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Myrthe64

Re: [EV] Paardenmarkt Bemmel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:58

Fijn om te horen!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 19:53

youngster schreef:
Ik kan er niet teveel over melden nu helaas.
Ben juridisch alles aan het uitzoeken.
Wel blijft het paard staan waar ze nu staat, er wordt goed voor gezorgd. :)

<3 :*

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 19:55

Mikk schreef:
Even een berichtje plaatsen, omdat t 1 en ander niet helemaal klopt.
Die vos heeft niet heel mn trailer verbouwd.
Mijn wagentje is alleen iets beschadigt aan de binnenkant.. En dat ik een manege heb wil niet zeggen dat deze lieve merrie de lessen in gaat.. Juist niet.. Ik wilde haar een goed tehuis bieden en zorgen dat ze er zsm bovenop komt. En dan mag ze als t aan mij ligt heel haar leventje hier blijven.

Jij bent een heldin......

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 19:52

Ik heb een welshje goed verkocht! En paardje van Kletskousz mee genomen voor n nachtje maar dat is inmiddels weer een paar dagen geleden.... :p

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 16:49

Tijdje niet gereageerd hier, maar ik ben wel benieuwd hoe het met de vos gaat. Is alles uitgezocht en opgelost? En gaat het goed met haar? Ik heb dr kapot gesneden halster nog hier op stal liggen. Vriendin van me is meteen nieuw halster gaan kopen omdat ik zelf met pony's stond. En vriend van me heeft zich nog een hele tijd over de vosmerrie bekommert.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 22:29

Zover ik weet gaat het goed met haar. Ze is niet meer van mij, aangezien ze verkocht is kan ik daar dus niks meer mee. Maar ze staat goed, wordt goed verzorgd en dus heb ik er vrede mee. :)

We zijn juridisch een tijd bezig geweest en het is een enorm verhaal geworden, en helaas is dat ook op niks uitgedraaid. Maar goed, ik ben allang blij dat ze goed terecht is gekomen.