Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

M'n oom had even de stroom van het draad van de weilanden eraf gehaald (ergens voor, geen idee wat maar dat maakt niet uit). Mevrouw had dat gelijk door en is toen lekker door het draad heen gegaan en heeft de plek met het langste en groenste gras gezocht en is daar gaan eten
Gelukkig kan ik d'r nog altijd pakken tot nu toe

:
Kan wel kijken voor alleen zo'n neusriem, zoals die je bij horse charms hebt, dat is wel een optie
Had eerst echt zo'n standaard shetlander bitje en die was inderdaad veeeel dikker, deze is stukken dunner en vindt ze sowieso fijner, maar aan druk op het bit is ze nog steeds niet gewend/vindt ze niet fijn ofzo...
Hoe dik is die van jouw dan? 
Ik zal even nakijken hoe dik die van mij is, niet heel veel dikker dan dat geloof ik, volgensmij was het 11 mm, al een heeeel verschil met zo'n ander standaard shetlander bit zegmaar
kirsten4 schreef:Mag ik vragen welk bitje jij hebt/waarvandaan?Ik zal even nakijken hoe dik die van mij is, niet heel veel dikker dan dat geloof ik, volgensmij was het 11 mm, al een heeeel verschil met zo'n ander standaard shetlander bit zegmaar