Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XMandylover schreef:Heb je nog nieuwe foto's?
Zij blijft de pony's verzorgen terwijl ik weg ben! Vandaag hebben we ook weer foto's gemaakt, misschien krijg ik ze vanavond binnen, dan show ik ze hier gelijk!
Hier willen we weer naar toe!

marley93 schreef:Hoe gaat het ondertussen?
Ik was 3 weken geleden 10 dagen op vakantie, en in die tijd hebben mijn opa en oma voor de paarden gezorgd. Nou, ze hebben het in ieder geval wel heeeel goed gehad!
Diva en mijn andere pony zijn gewoon echt tonnetje rond geworden
Toen ik weer naar ze toe ging, dacht ik gewoon eerst dat er een koe in de wei stond ofzo, maar het was Diva.
Dus ik vroeg aan mijn opa en oma (die waren mee) hoeveel ze ze te eten hadden gegeven. We hadden afgesproken:
Dus ik zei: Oma, opa, dat is toch veel te veel! ''ja maar de hooiruif was steeds leeg en ze vinden het zo lekker.'' Ja goh, Diva denkt, ETUHHHHN
Naja, we zijn dus weer zo goed als bij af
Morgen zal ik een foto van haar maken! marley93 schreef:Oh jee...Tja, opa's en oma's zijn het gewend te verwennen hè.
![]()
Voor jou wel vervelend natuurlijk, als je van voor af aan kan beginnen.
(Wel een lekkere vakantie gehad?)

marley93 schreef:Mag ik trouwens een tip geven? Het schiet me plots te binnen: een beetje magnesium helpt ook met afvallen. Een haflinger bij mij op stal was ook aardig aan de maat, en gecombineerd met voldoende beweging en dieetmuesli doet die magnesium echt wonderen!
Het hoeft niet zo'n belachelijk duur supplement te zijn. Die potjes van X gram zijn echt tien keer zo duur als een zak van X kilo bij bijvoorbeeld de Welkoop.
Just a thought.

Verzorgster gezocht voor mijn lieve shetlandermerrie RIJSSEN
) en daarna lieten we haar over balkjes draven. uiteindelijk kwam ze over de 14 balkjes heen
Het is 2x gelukt om geen 1 balkje aan te raken, alleen die heb ik niet gefilmd, wel waar ze 1 balkje aanraakte.
NailB schreef:Jammer dat je een nieuwe verzorger moet zoeken. Helaas woon ik niet bij je in de buurt![]()
Je post geeft een error op het eind, misschien even naar kijken?
Jammer hahaha!
We hebben ook nog een stukje hardgelopen (ook goed voor mijn conditie hihi
).

aishcream schreef:Super jammer dat ik niet in de buurt woon, heb altijd wel tijd over als het om paarden draait![]()
Verder moet je wel echt opassen met het gewicht van je shet! Is echt randje hoefbevangenheid.
Top dat je je er bewust van bent en traint maar laat de brokken helemaal weg in het voerpatroon en voer alleen hooi en gras, het liefst zo sober mogelijk qua inhoud.
Heel veel succes nog
Ze staat in een heel schraal weiland met eigenlijk geen gras meer. Voerpatroon kan ik dus denk ik ook niet verder aanpassen, ze krijgt ook geen snoepjes etc. meer. Ze moet weer veel beweging krijgen! Ik hoop dat ik ooit nog een keer een sulky oid kan kopen, daar zou ze denk ik heel veel mee afvallen!
DonCamillo schreef:Wat heb jij een leuke pony en wat kun je enthousiast schrijven! Jammer dat je er nu minder tijd voor hebt, maar je school gaat natuurlijk voor.
Ik vind het ook erg jammer, ze is zo'n heerlijke pony om mee te werken! Ik hoop dat een nieuwe verzorgster er net zo lekker mee kan werken als ik doe, dat zou perfect zijn

aishcream schreef:Snap ik heel goed met school ed!
sulky's zijn heel tof! Kosten wel veel geld voor jou als scholiere, ook icm met lessen enzo, mocht je iemand met verstand van mennen en sulky's in de buurt hebben word dat een heel ander verhaal natuurlijk!
Je zou ook kunnen gaan fietsen met een bijzetje oid eraan, lichtjes op spanning, wel vierend zegmaar, zodat ze zich iets meer opricht en daardoor meer spieren en kracht moet gebruiken maar wel lekker zelf kan blijven lopen. Dit is natuurlijk aan jou om te bepalen of je dat wat vindt.
Ik volg voor zover dat gaat, zou zo goed mogelijk met je proberen mee te denken!!
Ik kan lessen bij mijn ponyclub, les daar ook met mijn andere pony!
En met zo'n bol buikje past ze misschien wel een singel maat pony, heb je alweer wat meer keus