Fotograferen in Hulten- Totilas

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 00:39

https://equinovice.files.wordpress.com/ ... c04558.jpg ook van toen hij nog bij edward was zijn er genoeg foto's waarop de stang vrij horizontaal is. Misschien vind Sjef gewoon dat hij zo gereden moet worden.. Vind totilas zelf er niet slecht onder lopen, voor het beeld zou het zeker mooier zijn maar er zal vast een reden voor zijn

fro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 05:17

Lennox schreef:
Die jongen kan het naar mijn mening nooit goed genoeg doen, wat hij ook doet. Ik ben blij dat ik niet in zijn schoenen sta wat dat betreft. Ik heb geen kaas gegeten van de hogere dressuur maar op basis van wat ik op deze foto's zie heb ik Totilas bij Gal wel eens een beroerder van achteren zien meekomen dan op de plaatjes die ik hier zie. Ik vond het bij Gal altijd een hoop spektakel aan de voorkant.

Hier heb ik niks aan toe te voegen. Helemaal mee eens.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 08:58

fro schreef:
Lennox schreef:
Die jongen kan het naar mijn mening nooit goed genoeg doen, wat hij ook doet. Ik ben blij dat ik niet in zijn schoenen sta wat dat betreft. Ik heb geen kaas gegeten van de hogere dressuur maar op basis van wat ik op deze foto's zie heb ik Totilas bij Gal wel eens een beroerder van achteren zien meekomen dan op de plaatjes die ik hier zie. Ik vond het bij Gal altijd een hoop spektakel aan de voorkant.

Hier heb ik niks aan toe te voegen. Helemaal mee eens.

:j

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 18:28

Nynkster schreef:
Wat is het toch een prachtpaard <3
Persoonlijk vind ik Totilas en Gal een mooiere combinatie om te zien.

oh ik juist niet. Die hysterische zwaaiende voorbeentjes vond ik nooit fijn om te zien

Luna2006

Re: Fotograferen in Hulten- Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 18:16

Wat gaaf TS! is echt een unieke kans hem zo voor de lens te krijgen.