Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ohjajoh6 schreef:Ben ik het dus niet mee eens, dat dit een hele andere discussie is, als je de vele "horror" verhalen hier en op bv fb leest, van paarden en honden die met zgn de beste bedoelingen zijn "weggegeven", aan een fijn nieuw tehuis, om binnen de kortst mogelijke tijd, verkocht, mishandeld of dood zijn...
dems75 schreef:Zoals ik zeg...dat is een andere discussie. Ik stelde dat het paard gezelschap, beweging en zijn natje en droogje krijgt. Dan maakt het voor het paard geen sikkepit uit bij wie het staat.
RaafSmits schreef:dems75 schreef:tsja...lastig. Ik zeg nooit nooit. Daarbij is het altijd een nobel streven om te zeggen dat dieren tot hun dood bij je blijven blablabla, want dat geeft ONS een goed gevoel, dan voelen we ons een beter mens. Aan de andere kant....een paard maakt het niet uit waar hij staat of bij wie, zolang hij gezelschap, beweging en zijn natje en droogje krijgt.
Dat laatste is dus ook min of meer de vraag.
Krijgt jou paard dat ook of wordt je dat alleen maar wijs gemaakt???
En uiteraard gaat het dan om cru gezegd om op leeftijd zijnde af lichamelijk afgekeurde paarden.
pipo schreef:Ben het helemaal met je eens elenaMM77.
dems75 schreef:RaafSmits schreef:Dat laatste is dus ook min of meer de vraag.
Krijgt jou paard dat ook of wordt je dat alleen maar wijs gemaakt???
En uiteraard gaat het dan om cru gezegd om op leeftijd zijnde af lichamelijk afgekeurde paarden.
Dát is weer een heel andere discussie...
dems75 schreef:Zoals ik zeg...dat is een andere discussie. Ik stelde dat het paard gezelschap, beweging en zijn natje en droogje krijgt. Dan maakt het voor het paard geen sikkepit uit bij wie het staat.
dems75 schreef:Maar daar wordt weer een andere situatie aangehaald. Wat als, stel dat enz enz...
Maar goed...prima...
Vind ik geen reden om ze als ze oud of ziek zijn, maar nog wel paardwaardig grasmaaier kunnen zijn, in te laten slapen.