droompaard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 10:37

Mijn droompaard is toch wel een paard waar ik echt een klik mee heb, met een vrolijk karakter. Redelijk hoog in het bloed, en met 3 mooie gangen. Verder moet het wel een paard zijn met een groot springvermogen en voorzichtig in het parcours. Ook hou ik heel erg van de wat 'luxere' exterieurs, met zo'n mooi rank koppie erop :D. Qua kleur maakt het met niet zoveel uit, maar voorkeur gaat toch naar een donkerbruin/zwart/koffievos paard. Ook is een lange voorpluk zeker welkom. :P

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 11:16

Mijn droompaard is:

Een Shetlander,
Merrie of ruin,
Onbeleerd,
Niet groter als 1,05 m,
Niet kleiner als 75 cm,
Liefst vos, bruin of zwart :) .
En een lief karakter.

En mijn droompony wordt binnenkort echt van mij!

Silver_oud

Re: droompaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:22

Een mooie Arabier of PRE... Met een mooie glans, liefst een ruin, een hengst zou het leukst zijn, maar stel er komt een mooie merrie aan... Lange mooie manen en een mooie vacht. Moet pittig zijn maar wel erg voorwaarts. Ook moet hij vrij leergierig zijn omdat vrijheidsdressuur me ook wel leuk lijkt...

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:23

Ik denk een bruinbonte KWPN met blauwe ogen en dan wel echt een kanon van een peerd. Totilasgangen met een vleugje Valegro enzo. :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:25

Mijn droompaard was een pony met een bijzonder kleurtje en leuk karakter.. Ik wilde absoluut geen standaard bruin of vos. Daarnaast moest het een pony zijn vanwege mijn eigen lengte.

En die heb ik gevonden! :D Sinds 12 januari staat ze bij mij op stal.

Afbeelding

Afbeelding

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:30

Mijn knapp merrie natuurlijk.

Maar als ik echt mijn droompaard moet uitzoeken is dat de pony die ik nu 3 jaar ken en mijn hart heeft veroverd. Helaas blijft het een droom en zal hij nooit van mij worden en na jaren verzorgen zijn onze wegen daarbij nu ook helaas gescheiden...

iris_relente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:30

Afbeelding

Afbeelding

Mijn eigen pony's zijn mijn droom paardjes <3 haha ik wou altijd een zwarte Arabier hengst met een kol en 4 witte voetjes :)

annibel

Re: droompaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:34

Mijn droompony die vanaf woensdag van mij is! <3
Afbeelding