Prijzen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Prijzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:56

Om ze bij te rijden? Nee, dat vind ik in deze situatie echt te veel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:05

Je kreeg vandaag te horen dat dat vanaf vandaag ingaat? Dat is duidelijk om jullie onder druk te zetten. Wat zijn rechten daarin zijn, geen idee, maar laat je niet gek maken! Ik vind €100 om bij te rijden in deze situatie ook echt teveel. Ik zou in deze situatie toch wel overwegen om ze over te kopen... Eenmaal van jou heeft hij er niets meer over te zeggen en kan je ze gewoon verplaatsen. Desnoods blijf je nog 1 a 2 maanden daar op stal en ga je rustig aan zoeken naar een andere stal.

Aphrodite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-15 12:08

ik overweeg om vanavond me spullen te pakken...
ik heb geen idee wat mijn rechten zijn, denk eigenlijk niets...

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:13

Heel verstandig. Onveilige situaties zoals gladde poetsplaats is ook voor jouw gevaarlijk (paard dat boven op je valt bv) en stoffige stallen kosten jouw ook je longen.

Rechten heb je idd niet (of zijn niet te bewijzen), neem wat je geleerd hebt mee naar je volgende plekje.

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:22

Ik denk dat het de verstandigste keuze is...

het is absurd wat deze persoon zich durft te vragen aan jullie verzorgsters...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:25

Ik vind het ook een verstandige keuze :)

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:59

lijkt me een prima keuze als ik heel het topic heb doorgelezen. Gaat even zeer doen, liever nu als over een paar jaar...

sterkte Ts !

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:20

Goeie keuze inderdaad!

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:28

Ik heb het idee dat de tussenpersoon( hoe noemen jullie die man?) er een slaatje uit wil slaan. Misschien dat de eigenaar er niet eens van op de hoogte is dat hij zulke absurde prijzen vraagt. als je zeker weet dat de eigenaar alleen uit de kosten wil zijn is €50 per maand zat en mag hij jullie dankbaar zijn voor het werk wat jullie hem uit handen neemt? Dat zou dan ook mijn voorstel zijn . Take it or leave it. Het beste met alle meiden tegelijk!

avrovi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 17:38

Is er toevallig iemand die overweegt een paard te kopen van daar met voorstel dat ik haar eventueel af en toe mag zien of bericht krijgt over hoe het maar haar gaat misschien een rare vraag maar ik ben het spoor ook even kwijt