Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
. Zip was heel cool en is aardig bomproof, ik vond het afzetlint dood eng als het wappert, maar misschien ben ik een miep.
!
Springen deed ze ook super goed ondanks dat ze zo ervaren was. Wat wel een puntje was, bij het springen stonden er eigenlijk teveel hindernissen voor de ruimte, stonden heel dicht op elkaar en je kon geen fijne lijnen rijden en vandaar ook maar 60 cm gesprongen
maar je moet het natuurlijk doen met wat je hebt 

Tweede proef illegaal met zweep gestart, scheelde een hoop. Natascha is mijn "prijzen" op gaan halen. Veel over gegrapt, want dat ging hem toch niet worden.. Jawel hoor, een tweede plaats
Charaz schreef:Was gezellig vandaag, ben heel benieuwd naar jouw foto's Marianne! Heb lekker een rondje kunnen rijden met Zippy en wat een prachtige locatie om te rijden, fijne bak ook.
Komen de uitslagen ook nog per mail?
Wel wat puntjes misschien voor volgend jaar; omroep installatie met boxen pal naast de bak is niet handig als je aan het voorlezen bent, ik werd onverstaanbaar en kan best aardig gillen. Zip was heel cool en is aardig bomproof, ik vond het afzetlint dood eng als het wappert, maar misschien ben ik een miep.
3timesmom schreef:komen de foto' op de site te staan, of op fb of zo?