Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eskadron kost al snel 60 euro + per dekje. Dat keer 20 stuks, zit ik al op 1200 euro! Daar kun je een pony voor kopen hahaha! Als ik iets koop wat ik echt nodig heb krijg ik vaak al te horen dat paarden zo duur zijn hihi. 
Lisaapee schreef:En wat vinden de verzamelaars hun ouders/partners van de verzameling dekjes?Eskadron kost al snel 60 euro + per dekje. Dat keer 20 stuks, zit ik al op 1200 euro! Daar kun je een pony voor kopen hahaha! Als ik iets koop wat ik echt nodig heb krijg ik vaak al te horen dat paarden zo duur zijn hihi.
Soms gloednieuwe dingen aan de helft van de prijs kunnen kopen

elenaMM77 schreef:complimenten voor je paardje,
zou er op een gegeven moment toch wel tabak van hebben 'zadel op, zadel af, zadel op'
engelen geduld![]()
![]()
ze staan hem goed
hij vind het vaak allemaal wel goed zolang hij maar aandacht krijgt
Lisaapee schreef:En wat vinden de verzamelaars hun ouders/partners van de verzameling dekjes?Eskadron kost al snel 60 euro + per dekje. Dat keer 20 stuks, zit ik al op 1200 euro! Daar kun je een pony voor kopen hahaha! Als ik iets koop wat ik echt nodig heb krijg ik vaak al te horen dat paarden zo duur zijn hihi.
heb van het eerste tot het laatste dekje zelf betaald + zelf voor gewerkt.
en niet eens een paard of bijrijdpaard xD Ben manege ruiter xD
elenaMM77 schreef:Froos schreef:Ik heb er 6 zonder paard![]()
2 ponydekjes heb ik uitgeleend aan een vriendin met shet, de andere (behalve m'n wedstrijddekkie) aan 2 andere vriendinnen met beide een paard en een pony..
Ik heb er pas weer een nodig zodra ik een vast paard rijd, dan komen er zekerweten nog wel meer bij hoor
lol ik ken meiden van jouw leeftijd die voor hun uitzet/huwelijk aan het sparen zijn (ja ook voor ze een partner/vriend vinden.. heel ouderwets maar het wordt nog gedaan).. maar jij spaart vast een uitzet voor je toekomstige paard bijeen?
Silkaay schreef:Lisaapee schreef:En wat vinden de verzamelaars hun ouders/partners van de verzameling dekjes?Eskadron kost al snel 60 euro + per dekje. Dat keer 20 stuks, zit ik al op 1200 euro! Daar kun je een pony voor kopen hahaha! Als ik iets koop wat ik echt nodig heb krijg ik vaak al te horen dat paarden zo duur zijn hihi.
En daarom koop ik bijna alleen maar tweedehands!Soms gloednieuwe dingen aan de helft van de prijs kunnen kopen
Aco schreef:Op dit moment heb ik er niet erg veel (11-12 dekjes denk ik waarvan er telkens wel een volledige set is van bandages, peesjes, halster en soms deken).
Kom van 20+. Maar verkoop op dit moment praktisch al mijn dekjes want ben overgestapt naar eskadron (nu 4 dekjes in het bezet en 2 besteld, telkens in set uiteraard).
Niemand hoeft er iets op te zeggen vind ik. Ik werk er zelf voor en koop liever wat goedkopere schoenen of handtassen of ... zodat ik een duurder dekje kan dan omgekeerd. Het is maar wat je het belangrijkste vindt.

Lisaapee schreef:Aco schreef:Op dit moment heb ik er niet erg veel (11-12 dekjes denk ik waarvan er telkens wel een volledige set is van bandages, peesjes, halster en soms deken).
Kom van 20+. Maar verkoop op dit moment praktisch al mijn dekjes want ben overgestapt naar eskadron (nu 4 dekjes in het bezet en 2 besteld, telkens in set uiteraard).
Niemand hoeft er iets op te zeggen vind ik. Ik werk er zelf voor en koop liever wat goedkopere schoenen of handtassen of ... zodat ik een duurder dekje kan dan omgekeerd. Het is maar wat je het belangrijkste vindt.
Haha je hoeft mijn vraag over wat anderen er van vinden niet zo negatief te lezen
Was gewoon benieuwd wat de reacties waren
(oké, nu ik het herlees had ik het beter wat anders geformuleerd
)

Froos schreef:Silkaay schreef:
En daarom koop ik bijna alleen maar tweedehands!Soms gloednieuwe dingen aan de helft van de prijs kunnen kopen
Ja, ik ook! MP is de beste plek hoor!
Heb afgelopen zomer nog een aqua eskadron brillie (nieuw) gekocht voor 20 euries!