Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicky91 schreef:Ik vind het een beetje sneu dat jullie haar afkappen op het feit dat haar paard (samen met menig ander paard) 23 uur op stal staat. Ik kan je vertellen als jij het niet naar je zin hebt op stal heb je uiteindelijk geen zin meer om te gaan!
Bovendien hebben niet alle mensen de mogelijkheid om naar een stal te gaan waar ze wel vaker buiten komen. (Vervoer, geld etc)
Begrijp dus deze hele commotie niet over het naar buiten gaan. Oordeel niet over iets waar je geen zicht op hebt.
Succes ermee!
tita schreef:Jammer dat het nu over het gezeik gaat van stalbeleid....waar men graag over valt want daar zit vast de kern.
Niekje51 schreef:Volgens mij is TS afgehaakt![]()
Je moet er toch niet aan denken om een paard op die stalling te zijn? Ik hoop dat TS dit ook in zal zien en voor haar paard kiest en haar eigen belang wat naar achter schuift. Zij heeft gekozen voor een paard, nu is het haar verantwoordelijkheid om hem blij en gezond te houden. Maar dat is mijn mening.
SanneJas schreef:Niekje51 schreef:Volgens mij is TS afgehaakt![]()
Je moet er toch niet aan denken om een paard op die stalling te zijn? Ik hoop dat TS dit ook in zal zien en voor haar paard kiest en haar eigen belang wat naar achter schuift. Zij heeft gekozen voor een paard, nu is het haar verantwoordelijkheid om hem blij en gezond te houden. Maar dat is mijn mening.
mee eens, jij kiest voor een paard, het paard kiest niet voor jou.
betadine schreef:Dan kan TS even goed haar paard eens een goed pak rammel geven voor hem te doen luisteren.
Een boer hier in de buurt doet dat en heeft heel heel brave paarden die in de winter hun stal niet uitkomen en 's zomers onder verdoving het land terug worden opgezet.
Zalig... Man heeft er geen werk aan, want de stallen worden er maar 1X per jaar volledig leeg gehaald. Paarden doen perfect wat hij vraagt na ze eens met een stalen buis bewerkt te hebben en hij moet dit maar 1x doen. Daarna blijven ze braaf echt waar.
Ze worden voor de verenigingslessen gebruikt en iedereen kan er zo mee weg rijden. Prima toch. Paard is zoals je het zegt een gebruiksvoorwerp.
Snollygoster schreef:Daarbij gaan mijn tenen echt krullen als mensen zeggen dat er geen klik is, ik vind dat je een paard minstens een jaar de tijd moet geven om hem te leren kennen, en zodat hij jou ook kan leren kennen. Vijf maanden is voor mij persoonlijk nog te vroeg om te beslissen als de klik er is of niet. !