Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

7 tot 8 keer pw. Wij wonen overigens 22 km bij stal vandaan ik sta vol pension op mesten na.
:PToydoll schreef:Ik snap niet dat al die mensen zo weinig te doen hebben dat ze meerdere keren per dag op stal te vinden zijn:P
Pff, dan zou ik geen paard hoeven hoor.
Toen ik zelf uitmestte had ik of een bijrijder die ook paar keer per week deed; of uitloop stal; ze stond zelden vrijwillig binnen dus dan kon ik wel makkelijk om de dag uitmesten.
Nu sta ik all-in, de ene pony is nog te jong om echt fanatiek wat mee te doen, en de ander moet ik nog inrijden en heeft 0,0 conditie, ze staan in een groepje de hele dag buiten, dus ach. Dagje meer of minder maakt hun ook niets uit!
Als ik toevallig 4 vrije dagen achter elkaar heb, ben ik er 4 dagen achter elkaar. Uit de nachtdienst ga ik ook altijd wel. Maar voor een late dienst heb ik nooit zin, dus heb ik 4 late achter elkaar kom ik 4 dagen niet.
na een vroege hangt het heel erg af hoe moe ik ben.
Dus een gemiddelde; ik kom vast en zeker wel op 4 a 5 keer.
Citaat:Toydoll schreef:Ik snap niet dat al die mensen zo weinig te doen hebben dat ze meerdere keren per dag op stal te vinden zijn:P

Betekent uiteraard niet dat ik dan ook maar 1x per week langs ga hoor, ze staat dichtbij genoeg dat ik ook wel even langs kan gaan als ik haar mooie koppie even wil zien