Af en toe ben ik zo druk met school dat ik wel eens denk van góh, hoe zal het zijn zonder pony, maar hij gaat écht niet meer weg hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik heb een jaar niks met paarden kunnen/mogen doen en dat was vreselijk op z'n zachtst gezegd.... Elke dag verlangde ik... 
. Nu ben ik vaak druk met het paarden gebeuren, vind het soms maar moeilijk om tijd vrij te maken voor andere dingen
... Het is een verslaving voor mij
.. Valt bij ons gelukkig heeeeel erg mee.. En het grappige is de roddelaars verdwijnen van zelf voelen zich op 1 of andere manier niet thuis
en gelukkig maar!! SAKKIA schreef:Ik dacht het ook niet te kunnen, maar het gaat prima. Ik vind paarden nog steeds mooi ed, maar ergens ben ik heel blij dat ik de "verplichting" niet meer heb elke dag naar het paard te moeten.
Ik rij al jaren niet meer en er zijn best momenten dat ik het echt mis, maar over het algemeen vind ik het wel prima zo en zal er denk ik nooit weer een eigen paard komen.
een uurtje in de week op de manege is echt te weinig voor mij
_Nancy schreef:Ik denk dat ik dat wel zou kunnen, al zou ik ze op den duur wel gaan missen.
Maar wat Kayleigh al zegt, ligt ook aan je instelling..
Ik heb/ben de laatste tijd serieus aan het overwegen geweest mijn paard eruit te doen ivm het samenwonen.
Paard kost toch minstens €2400 per jaar, alleen al aan stalling! Dus je kunt echt behoorlijk wat besparen als zij er niet meer zou zijn..
Anderzijds, is het mijn hobby, is mijn pony mijn vriendinnetje en is ze zo lief!
En daarom roept mijn hart ook heel hard NEE, terwijl mijn verstand dus JA roept
Lastig...
Nikass schreef:_Nancy schreef:Ik denk dat ik dat wel zou kunnen, al zou ik ze op den duur wel gaan missen.
Maar wat Kayleigh al zegt, ligt ook aan je instelling..
Ik heb/ben de laatste tijd serieus aan het overwegen geweest mijn paard eruit te doen ivm het samenwonen.
Paard kost toch minstens €2400 per jaar, alleen al aan stalling! Dus je kunt echt behoorlijk wat besparen als zij er niet meer zou zijn..
Anderzijds, is het mijn hobby, is mijn pony mijn vriendinnetje en is ze zo lief!
En daarom roept mijn hart ook heel hard NEE, terwijl mijn verstand dus JA roept
Lastig...
Goedkoop paard heb jij. Kost mij meer dan het dubbele...

.