Klopt, had ik ook niet verwacht hoor!
Dat zie je niet vanaf de weg.
Haha, inderdaad.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Hmm, jammer dat de stal in Alteveer het ws niet wordt. Maar ik zag de prijs tov de faciliteiten, dat kan absoluut niet uit dus vermoedde al een addertje onder het gras
Dit kan wel uit en er gebeuren geen rare praktijken
Sta er een jaar op stal en het is er fijn voor paard en eigenaar. Veel plezier op je nieuwe stal tineke. wouterpaard schreef:Citaat:Hmm, jammer dat de stal in Alteveer het ws niet wordt. Maar ik zag de prijs tov de faciliteiten, dat kan absoluut niet uit dus vermoedde al een addertje onder het gras
Wil hier nog even op reageren ivb de naam van de stalDit kan wel uit en er gebeuren geen rare praktijken
Sta er een jaar op stal en het is er fijn voor paard en eigenaar. Veel plezier op je nieuwe stal tineke.
Maar obv de kosten die alle stallen die ik ken maken zal er voor een dergelijke prijs tov complex toch echt ergens op beknibbeld moeten worden wil je als bedrijf financieel gezond blijven. Vandaar mijn opmerking!
zal wel een opluchting zijn dat het besloten is! Wanneer staat de verhuis gepland?

KoudbloedKim schreef:Bedankt allemaal!
Jolanda, er was geen plekje dichterbij waar de paarden 24/7 buiten konden staan.
KoudbloedKim schreef:Bedankt allemaal!
Jolanda, er was geen plekje dichterbij waar de paarden 24/7 buiten konden staan.
. Ik kom er best vaak dus als je vragen hebt mag je ze wel aan mij stellen. Het groepje paarden die 24/7 buiten staan zijn ook allemaal hele lieve leuke paardjes 
Majabeestje schreef:KoudbloedKim schreef:Bedankt allemaal!
War fijn dat dat daar wel kan, ik wist niet dat ze die mogelijkheid hadden. Heb wel eens oom de weides gekeken, hebben ze ook een schuilstal oid staan? Kan ik me zo niet meer herinneren.