hoe plannen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:53

Sorry hoor meneer de vriend van TS, maar in een relatie probeer je elkaar toch te helpen in plaats van "dan gaat ze maar alleen wonen, kijken hoe moeilijk ze het dan heeft?"

Daarbij is dacht ik een Bokt account strikt persoonlijk... Dus ik vraag mij ook af wat hij hier te zoeken heeft.

Maargoed, vreemd verhaal dit. Als mijn vriend zo op mijn account zou posten denk ik dat hij een enkeltje deuropening krijgt. Ik snap er niet veel meer van in ieder geval :D

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:55

Deetjeeuh schreef:
Renee1991 schreef:
Ik ben heel benieuwd wat nu de werkelijke situatie is. Is dit niet gewoon een kwestie van aandacht vragen van TS? Ik bedoel, als vriendlief zélf notabene komt vertellen dat het dikke bullshit is.... Ben benieuwd.

Ik moet zeggen dat ik vriend nou ook niet bepaald aardig vind overkomen op dit moment. :Y)
Lastige situatie TS, misschien een idee om eerst je leven (zowel qua baan als vriend) normaal op de rit te krijgen voordat je uberhaupt aan een paard denkt. Je komt niet over alsof je er goed over nagedacht hebt/je de kennis (en mogelijkheden) hebt.

Verder vraag ik me af wat vriend op jóu bokt account te zoeken heeft. Volgens mij niet zo veel. ;)

Komt hij ook niet, ik snap ook niet waarom hij via haar account een bericht op bokt plaatst. Wellicht een beter idee dat ze met elkaar gaan praten dan met bokt :Y)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:57

Warboel schreef:
Sorry hoor meneer de vriend van TS, maar in een relatie probeer je elkaar toch te helpen in plaats van "dan gaat ze maar alleen wonen, kijken hoe moeilijk ze het dan heeft?"

Daarbij is dacht ik een Bokt account strikt persoonlijk... Dus ik vraag mij ook af wat hij hier te zoeken heeft.

Maargoed, vreemd verhaal dit. Als mijn vriend zo op mijn account zou posten denk ik dat hij een enkeltje deuropening krijgt. Ik snap er niet veel meer van in ieder geval :D

Volgens mij is dat nu juist het hele probleem: als ik me niet vergis is de 'deuropening' van vriendlief en is TS degene die dan zou moeten vertrekken.
Het topic wordt op deze manier natuurlijk wel heel erg sappig, maar aan de andere kant had ik van een 43-jarige een wat volwassener reactie verwacht. Als je boos bent op je vriendin omdat ze onwaarheden verspreidt dan bespreek je dit samen face to face en niet via een openbaar forum waarbij je, je vriendin bij haar voornaam noemt en verkondigt dat ze dan kan vertrekken.

Renee1991

Re: hoe plannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:58

Moet er niet even iets getemd worden oid?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:58

Dat kun je ook zelf. :j

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:59

Daar ben ik me bewust van, maar ik vraag het meer omdat ik me afvraag óf er getemd moet worden, niet dát iemand moet temmen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:00

Ik begrijp er ook niet zoveel meer van, in haar laatste topic (?) heb ik haar nog serieuze adviezen gegeven en geprobeerd te helpen, maar ook bij mij beginnen er nu twijfels te komen.

TS, waarom is het rijden op de manege niet meer doorgegaan? Ik dacht dat je daar, volgens je vorige topic, voor wilde gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:00

Renee, helemaal mee eens. Ook niet via bokt met elkaar. :+

Jolien, helemaal met je eens. Alhoewel, haar volledige naam staat ook op haar profiel. Dus of dat nu in het topic voorbij komt of je op haar profiel kijkt, maakt niet zoveel uit. Toch is het inderdaad niet volwassen. Wat ik me verder ook afvraag, sinds wanneer typ je als 43-jarige (!!) man nog op dit niveau.. Is toch bijna triest vind ik zelf, verwacht dat je met een fatsoenlijke baan ook wel fatsoenlijk kan typen. Zeker op een openbaar forum zoals dit.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:01

Aan de ene kant kan ik me wel voorstellen dat de vriend van TS hier wil reageren wanneer zijn vriendin fantasieverhalen verteld (en ik zeg niet dat ze dat doet).
Maar dan is het handig om een eigen account te hebben.

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:02

Cayenne schreef:
Aan de ene kant kan ik me wel voorstellen dat de vriend van TS hier wil reageren wanneer zijn vriendin fantasieverhalen verteld (en ik zeg niet dat ze dat doet).
Maar dan is het handig om een eigen account te hebben.

True. Daarom heb ik toch maar even getemd.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:03

Ik denk dat als TS fantasieverhalen zou verzinnen zij dit niet aan haar vriend zou mededelen. Dat zou in mijn ogen dus betekenen dat TS zich voordeed als haar vriend in dit topic.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:04

Deetjeeuh schreef:
Renee, helemaal mee eens. Ook niet via bokt met elkaar. :+

Jolien, helemaal met je eens. Alhoewel, haar volledige naam staat ook op haar profiel. Dus of dat nu in het topic voorbij komt of je op haar profiel kijkt, maakt niet zoveel uit. Toch is het inderdaad niet volwassen. Wat ik me verder ook afvraag, sinds wanneer typ je als 43-jarige (!!) man nog op dit niveau.. Is toch bijna triest vind ik zelf, verwacht dat je met een fatsoenlijke baan ook wel fatsoenlijk kan typen. Zeker op een openbaar forum zoals dit.

Nouja, gezien de manier waarop vriendlief het over TS heeft vraag ik me sowieso af wat het denkniveau van deze beste man is.

Cayenne: dan had hij zijn berichtje ook op een andere manier kunnen vormgeven, in de trant van "We hebben het hier thuis verder over".

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:04

Mag een paard voor kerstmis ? Zucht. Zoek een andere vent. Slaat werkelijk nergens op.
Ik vind dit echt geen gezonde situatie.
Waarom zou een 43 jarige man een relatie met een 22 jarige willen. Blegh ik krijg accuut rillingen.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:05

kom kom Marjo89....op een oude fiets moet je het leren hoor :')
Laatst bijgewerkt door quartel op 23-11-14 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:05

Marjo89 schreef:
Mag een paard voor kerstmis ? Zucht. Zoek een andere vent. Slaat werkelijk nergens op.
Waarom zou een 43 jarige man een relatie met een 22 jarige willen. Blegh ik krijg accuut rillingen.

Macht?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:08

Er zijn toch wel meer relaties waarin de ene partner de vader/moeder van de ander had kunnen zijn? Dat hoeft niet per se iets verkeerds te betekenen. ;)

Dat de situatie van TS niet gezond is ben ik het volledig mee eens. Ik heb een aantal van haar topics gelezen en schrok best wel van de dingen die zij vertelde en ook van het feit dat zij toestemming moet vragen om geld uit te geven en eigenlijk alles moet inleveren bij haar vriend. Het bericht van haar vriend in dit topic doet dat ook geloven.

Ik ga er altijd van uit dat de waarheid wordt gesproken, maar in dit geval hoop ik dat het een aandachttekort is van TS. Het zou geen gezonde situatie zijn als dit daadwerkelijk zou plaatsvinden.

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:09

Renee1991 schreef:
Marjo89 schreef:

Macht?

Waar mag ik kotsen. Vind echt vreselijk.
Ik las ergens ook wat moet een 43 jarige met een scholier. Ben zelf 25. Maar moet er echt NIET aan denken zo'n ouwe kerel. Bah.
Als dat macht is. Moet er iemand van mijn part een flink schop onder zijn hol hebben !!!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:10

Er zijn wel meer stellen waarbij de een een stuk ouder is dan de ander, dat hoeft echt niet per definitie
"fout" te zijn of om iets als macht te gaan. Over de relatie van TS kan ik niet oordelen, daarvan weet
ik er niet genoeg vanaf, ik heb haar andere topics ook niet gelezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:12

Sem_ schreef:
Er zijn wel meer stellen waarbij de een een stuk ouder is dan de ander, dat hoeft echt niet per definitie
"fout" te zijn of om iets als macht te gaan.

Dat klopt, maar op dit moment hebben we het over dit topic. :)* En in déze situatie is het wel 'om te kotsen', als het waar is. Lees alleen de post van vriend, maar ook de andere posts van TS zelf maar. Klinkt niet helemaal gezond. :r

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:13

Ik vraag me ook af wat het denkniveau van deze man is.. Van TS eigenlijk ook. Lijkt mij echt geen gezonde relatie samen.. maak me zelfs een beetje zorgen. De situatie tussen ts en haar vriend is heel raar.

Het zou heel goed kunnen dat ts op bokt, in dit topic, liegt dat ze nu wel een paard mag, want dat wilt zij blijkbaar al plannen, en anders hadden bokkers haar niet geholpen (omdat ze uit vorige topics weten dat ts geen paard mag).

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:15

Deetjeeuh schreef:
Sem_ schreef:
"fout" te zijn of om iets als macht te gaan.

Dat klopt, maar op dit moment hebben we het over dit topic. :)* En in déze situatie is het wel 'om te kotsen', als het waar is. Lees alleen de post van vriend, maar ook de andere posts van TS zelf maar. Klinkt niet helemaal gezond. :r

Sommige posts kwamen wat generaliserend op mij over, vandaar mijn post.

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:20

Dit is een wel heel bizarre wending.... is het wel zeker dat het de vriend van TS was die in haar topic heeft gepost, of was ze het zelf om onder het" ïk mag een paard voor kerstmis" verhaal uit te komen?

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:20

MaricoGraphy schreef:
Hoi,
Mijn vriend stuurt ineens een sms met dat ik een paard krijg voor kerstmis.
Ok dat wil ik nu wel zeer graag, maar toch heb ik twijfels.

Ja, dat snap ik.
Een paard aanschaffen is natuurlijk wel een economische transactie - maar idealiter is het een kwestie van liefde op het eerste gezicht.
Dit klinkt alsof hij al een dier ergens heeft uitgezocht voor jou....

Citaat:
Het paard zal bij kennissen komen te staan wat 20 min rijden is met de auto, en 1 uur met de bus als ik na mijn werk erheen wil.

.....mijn paard staat 20 minuten autorijden van mijn huis - meestal ga ik er op de fiets (e bike) heen. Kost ook 20 minuten, nou goed dan, 25 minuten - maar tegenover de tijd die ik "verlies" door te fietsen staat zeer veel winst. (Alle tijd alleen al dat ik niet hoef te werken omdat ik geen benzine hoef te kopen - dat tikt aan, hoor!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:21

Dit is TS zeker niet, aan het schrijven te zien.
Zo schrijft mijn moeder ook. Die is 49 btw. :x
Echt "oude" spelling. :=

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:23

Ik wacht op reactie van TS zelf, maar dan ook echt zélf......