Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zep schreef:En als mensen een paard verkopen dat niet bij hun eigen "systeem" past dan is het volgens jullie ook niet goed. Op die manier kun je het nooit goeddoen natuurlijk.
aqua: ik denk dat het belangrijkste verschil in de hele discussie steeds is dat jij geen TOPsport nastreeft. Zolang jij op die manier dus appels en peren met elkaar blijft vergelijken kom je nooit een steek verder.
Pipo schreef:Zeg krijgen jullie Goeroe's per post bericht dat je op Bokt.nl je methodes gratis aan de man kan brengen of zo?
Het stroomt vol met al die idioten!
En waarom Aqauhorse.........zie we ( ik houd het makkelijk voor je) mensen die op jou manier trainen niet bijv in het Z meedraaien........?????
( er zijn zelfs mensen die door de pipo manier daargekomen zijn dus:D:D:D)
SuperPepeijn"]maar welke wedstrijden rijd je dan? want in het woord sport (en zeker topsport) zit onlosmakelijk het woord wedstrijd verbonden.
[quote="Aqua8horse schreef:Hoe weet jij dat ik geen topsport nastreef?
Aqua8horse"]
[quote="saluut schreef:Hoog klassiek niveau...? Bedoel je daarmee klassiek zz-licht of de klassieke GP? Of een klassiek B proefje?
saluut schreef:OOwh en nu het systeem opeens nieuw. Waarom beweer je dan eerst dat het het toepasbaar is op elk niveau?! Terwijl er nog geen bewijs van is dan een paard een GP proef kan lopen via jou systeem! Je spreekt jezelf een beetje tegen.....
Aqua8horse schreef:
Ik rijd geen wedstrijden maar ik doe wel aan (top) paardensport! Waarom zou dat niet kunnen?
Pipo"]
[quote="Aqua8horse"]
Dus op nog weinig wedstrijdbegeleiding.
[/quote]
[quote="Aqua8horse schreef:Ik train jong en oud, wedstrijd en niet wedstrijd van B t/m Z2 en hoger als dat moet. .
Aqua8horse"]
Redelijk nieuw, ik dacht dat je dat inmiddels wel begrepen had.
[/quote]
[quote="Aqua8horse schreef:Ik rijd op hoog klassiek niveau. Ik rijd geen wedstrijden en heb daar ook niet direct behoefte aan.
Het systeem is voor alle ruiters geschikt. Ik train jong en oud, wedstrijd en niet wedstrijd van B t/m Z2 en hoger als dat moet.
Het systeem is werkelijk op alle niveaus toepasbaar met goed resultaat
Citaat:Met goede resultaten!