Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joysieee schreef:Maar ehm, even tussendoor, in je profiel staat die haflinger wel gewoon met tuig op, is er geen mogelijkheid om het rijden leuk te maken voor haar en jou? Als je daar hard mee bezig bent, dan denk ik dat je ook minder behoefte hebt aan een ander paard, en dan ga je denk ik ook minder op sites kijken
Batlow schreef:Maar waar ook inderdaad over nagedacht moet worden, is dat als jij een paard hebt en jij en je vriend gaan uit elkaar jij moet een eigen woning/kamer gaan bekostigen. Gaat dat samen?
Cayenne schreef:Poeh, hoe het ook zit, ik krijg het benauwd van dit topic en wil TS aanraden om hulp te zoeken, ook voor de problemen uit het verleden. Uit haar woorden en voorgaande topics kun je wel een beetje opmaken dat er meer aan de hand is. Sterkte.
inowa schreef:orders van je vriend? !
die was er bij mij allang uitgevlogen, als jij alle mogelijkheden hebt en het zelf betaalt dan moet het geen probleem zijn.
MaricoGraphy schreef:Hey,
Ik zit met een groot probleem.
Mijn liefde voor paarden is groot, zeer groot.
Ik wil al jaren mijn eigen paard, ik heb nu de mogelijkheid maar mag niet van mijn vriend. Ik moet wachten tot 1 van mijn vrienden hun paarde sterftfijn hoor als je weet dat zij 2 sterke rassen hebben die vast nog jaren mee kunnen.
Nu heb ik elke keer ik op internet kom de drang om paardenmarktplaatsen zoals kapaza en boktmarkt af te surfen om te zien of er een leuk paard tussen staat. En ja hoor elke keer een stel paarden binnen mijn budget en die mij aanspreken. Maar als ik dan een week later terugkijk is dat paard er niet meer. Dat heeft mij al enkele keren erg triest gemaakt waardoor ik dan afwezig reageer op mijn vriend.
Ik zit er tevens ook mee dat ik moet wachten, terwijl ik de paarden van onze vrienden eigenlijk niet meer kan berijden, de fjord is te oud (38j), en de haflinger wil gewoon niet, hij is gewend om weidepaard te zijn. Rijden op hem eindigt altijd in frustratie omdat hij koppig is, wat ik ook doe.
ook mag ik geen paard kopen in de winter omdat het snel donker wordt. Euhm alsof dat veranderd wanneer ik een paard heb.![]()
Dus wie snapt mijn probleem? En hoe los ik dit op???
inowa schreef:orders van je vriend? !
die was er bij mij allang uitgevlogen, als jij alle mogelijkheden hebt en het zelf betaalt dan moet het geen probleem zijn.
Kirsha schreef:Ik vermoed dat TS het op meerdere vlakken niet zo makkelijk heeft, waardoor het lastig is om uit zo'n situatie te komen. Wij kunnen allemaal roepen 'maak het gewoon uit' maar er zijn genoeg mensen (ook in andere situaties) die dat om wat voor reden dan ook niet kunnen.
Citaat:Ik wil al jaren mijn eigen paard, ik heb nu de mogelijkheid maar mag niet van mijn vriend. Ik moet wachten tot 1 van mijn vrienden hun paarde sterftfijn hoor als je weet dat zij 2 sterke rassen hebben die vast nog jaren mee kunnen.
Citaat:Ik wil ook bespreken voor manegelessen, maar dat durf ik niet omdat ik niet weet of dat slim is om te vragen.