Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kaus schreef:Ik heb een paard dat een mooi rondje door de bak kan en ook wel een sprongetje waagt. Ik woon in een omgeving waar je heerlijke buitenritten mee kan maken van rond de 6 uur. Buitenrit alleen onder begeleiding van een fietser, anders is ze niet zo braaf. Met fietser erbij is niks eng.
Ik woon in Friesland.
Als iemand eens een rondje wil!
Ik zou het liefst willen ruilen met een western stijl of een Ijslander.
Ze heeft wel mooie manen... Je mag er best even op, maar veel meer dan hobbelen zal t niet worden! Grondwerk kan ze ook, maar alleen als jij het ook al kunt, de beste leerpony daarvoor is ze niet (of juist wel, want ze loopt dus over je heen als je het niet doet zoals zij het kent)

.
en anders leuk wandelen ofzo door de wijk
en lekker poetsen etc miss longeren ofzo.
en ik vind het altijd leuk om is een keer te proberen op een ander ras , bijvoorbeeld op een dressuur of crosspaard op niveau
elisexoxo schreef:ik zou dat ook wel eens willen uitproberen!
in de aanbieding: een enorm lieve pony! een welsh x arabier maar hij is niet zo groot dus mocht je 1.65 of kleiner zijn en max 50 kg mag je er wel een stukje op rijdenen anders leuk wandelen ofzo door de wijk
waar: Leidschendam ( ZH)
wat ik graag zou willen is een shetje ( of een ander ras) een keer gaan mennen! heb zelf geen ervaring dus gewoon meerijden door het bos ofzo vind ik ook al leuk

ik heb al 2 reacties gekregen voor een buitenrit op mn tuigers.vrouwke schreef:elisexoxo schreef:ik zou dat ook wel eens willen uitproberen!
in de aanbieding: een enorm lieve pony! een welsh x arabier maar hij is niet zo groot dus mocht je 1.65 of kleiner zijn en max 50 kg mag je er wel een stukje op rijdenen anders leuk wandelen ofzo door de wijk
waar: Leidschendam ( ZH)
wat ik graag zou willen is een shetje ( of een ander ras) een keer gaan mennen! heb zelf geen ervaring dus gewoon meerijden door het bos ofzo vind ik ook al leuk
Kom maar een keer deze kant op als je wilt, mag je met mij mee op de kar met ervoor een shet.