Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirjam1803 schreef:Ik denk dat het vooral ook erg van belang is dat je een goede redelijk vaste baan hebt voordat je een paard aanschaft. Want het is een geweldige aanwinst. Maar je moet in ieder geval elke maand 500 euro kunnen missen alsm je ook spaarpotje wilt voor dierenarts kosten en voor het aanschaffen van benodigd heden. Door die 5000 euro ben je zo heen!
Lizzyy schreef:Maar ach. Dat gevoel als je haar in het land ziet staan en ze naar jou al hinnikend toekomt.....niet te omschrijven!
(nu heb jij dat natuurlijk niet en je wilt 'gewoon een paard', niet specifiek 1, wat ik wel had)
lampjerulez schreef:Lizzyy schreef:Maar ach. Dat gevoel als je haar in het land ziet staan en ze naar jou al hinnikend toekomt.....niet te omschrijven!
(nu heb jij dat natuurlijk niet en je wilt 'gewoon een paard', niet specifiek 1, wat ik wel had)
nouw..... ik op het moment zit ik in twijfel
aan de ene kant wil ik maar al te graag een bepaald manege paard kopen.
Echter ben ik pas weer begonnen met rijden en is dit betreffende paard al een tijdje uitgeschakeld oor een blessure. Ik weet dus nog niet of hij heel veel veranderd is qua karakter in die 6 jaar tijd..
maar goed ik heb nog ruim een jaar voor de orientatie
Lizzyy schreef:De manege heeft haar veranderd, ja dat klopt, maar langzaam maar zeker wordt ze weer hoe ik haar voor het eerst ontmoet had
lampjerulez schreef:Lizzyy schreef:De manege heeft haar veranderd, ja dat klopt, maar langzaam maar zeker wordt ze weer hoe ik haar voor het eerst ontmoet had
Jij bent van MOMO!
ik heb je hele (lange) verhaal gelezen in dat topic!
volgens mij niet gereageerd, maar ik dacht meteen hey dat kan ik ook wel eens zijn over 1,5 jaar.
maar wel mooi dat je merkt dat zij weer terug veranderd naar hoe ze ooit was.
Als ull weer terug gaat naar hoe hij in het begin was dan heb ik ook echt mijn droompaard.
Echt bizar dat dat zo kan he liefde op het eerste gezicht.
Ik vind alle paarden leuk en ik rij met alle weg, maar bij ull was het meteen een mega klik met alles.
lampjerulez schreef:nu ga ik heel kort door de bocht zijn hoor
maar hoe wil je: studeren + op kamers + werken/geld opzij zetten?
of betalen je ouders je studie en kamer?
want dan heb ik niks gezegddan ga ik je een schop onder je kont geven als je geen geld opzij kan zetten