Mijn mooie meid in de stal thuis

Onder het afdak aan de paddock

Ze mag nog wat bijkomen vind ik zelf, en haar spieren moeten ook weer opgebouwd worden. Ze heeft 2 jaar stil gestaan, nu weer op 't gemak herbeginnen! Ik zie het helemaal zitten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
ach die malle pony
Maflinger_S schreef:Nou een privésessie met Chris Irwin zou dan precies wel eens een duwtje in de goede richting kunnen zijn.
Is het anders een optie om Chumani weer even de tijd te geven om een ander te verwerken? Dus even twee weken niet rijden, wel wat grondwerken en knuffelen en verder gewoon op de wei of paddock?
. Ze houdt niet van teveel aanrakingen, ook het borstelen is eerder een noodzakelijk kwaad dan een genot voor haar. Met kinderen blijft ze meestal vrij rustig, maar volwassenen moeten niet aan haar komen hoor. Enkel mijn man, de trainster en ikzelf.
. Ze stond dus een beetje in de weg. M. moest passeren, ik zei nog te wachten, dat ik haar wel zou opschuiven. Was niet nodig, zei M. en hij wilde Chumani even wat laten opschuiven. Amai, dat was flink mis! Oren plat in de nek, gehapt naar M. en nog nagetrapt. De trut. Ik heb haar tot de orde geroepen en haar zelf laten opschuiven, dat was uiteraard geen probleem.
. Alleen heeft ze soms wat teveel karakter...

).
. Eerst ging ze even links met het hoofd tegen zijn hand, dan meteen even rechts tegen zijn hand en dan: BOEM! Kon ik zo voorspellen, ik zei het hem ook: now she'll go up! En jep, ze ging recht omhoog en achteruit.
Ze heeft werkelijk haar hele trukendoos bovengehaald.
.
)
.
en misschien heb je er iets aan..