Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Leuk !
Ook hier zitten we nog te wachten op het 'kaboom' moment want het enige waarbij hij tot op heden een bokje heeft gegeven is met de losse beugels longeren. En dan was dan ook 1 bokje en verder vond hij alles wel prima
Heerlijk hoor zo'n nuchter paard, doe me er daar maar 10 van 

Volgend jaar wordt hij door een professionele ruiter in de sport uitgebracht, maar nu zijn we er fijn zelf mee bezig 
!
. Het zadelmak maken was bij haar heel makkelijk, ze is nergens bang voor en heel koel in het hoofd! Hier een paar foto's
en een filmpje https://www.youtube.com/watch?v=oYN9r90 ... e=youtu.be . Ze heeft een veulen van nu 3 maanden oud. Als alles goed gaat doen we 16 september mee aan een oefenparcours op onze club. (Ik spring maar 1 keer in de 2 weken normaal) G_entle schreef:@selka, nee, heb hem wel een paar keer aan de touwtjes gelongeerd maar heel lang en laag. Vanaf de eerste keer met bit in zakt ie gelijk voor druk. Zodra ik me teugels op maat neemt gooit hij zijn kin op z'n borst. Wou niet me teugels helemaal lang gooien omdat ik niet wist hoe hij zou reageren. Maar hij duikt idd veel te diep.
Edit: hij doet het zelfs als ik zonder bijzet of touwtjes longeer en heb aan het bit klik met zo'n ding voor aan beide bitringen
).

. Jullie San Remo was ook een super knapperd! En Gently uiteraard ook
sturen? mja...