Ik volg ook weer mee! ^^ Ik heb eskadron ook al gezien, en totaaaaal geen fan van Nico en NG :p Ik heb besteld; Big square Navy +bandages en oortjes Big square iceblue + bandages Navy/darknougat diagonal dralon.
ik twijfel nog tussen de capri en de iceblue qua kleur en of het dan een cotton of big square wordt. wat zou qua kleur mooier staan op lovis? (voor foto zie profiel)
Capriootje
Geplaatst: 21-08-14 13:23
lovis schreef:
ik twijfel nog tussen de capri en de iceblue qua kleur en of het dan een cotton of big square wordt. wat zou qua kleur mooier staan op lovis? (voor foto zie profiel)
I Love Winter Vind de wintercollecties altijd zo leuk die jassen, dikke dekens,...
Zie bij BR wel leuke spulletjes voor mijn dochter haar Welsh pony
Het vervelende is dat ik al super veel spullen heb in allerlei kleuren en er komen steeds zo'n beetje dezelfde kleuren terug en dan vind ik het zonde om terug iets nieuws te kopen in een gelijk soortige kleur.
Ik wil er 2 van eskadron De big square iceblue wil ik zeker! En dan twijfel ik nog tussen de Navy big square of de capri big square. Welke staat het mooist op Giv denken jullie (foto staat in profiel, paard met het snebje )
SRY
Geplaatst: 21-08-14 15:28
Wat denken jullie? Zou de beenbescherming van BR de angel blue bij de Eskadron big square iceblue passen? Zo vanaf mijn pc moet het er wel redelijk goed bij passen.
@pradadaan: Dan zou ik de capri big square doen
CoronaLime
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-14 15:28
ik denk dat als je de iceblue al neemt, dat dan de navy mooier is. Ice & capri lijken best wel op elkaar vind ik!
pradadaan
Geplaatst: 21-08-14 15:32
CoronaLime schreef:
ik denk dat als je de iceblue al neemt, dat dan de navy mooier is. Ice & capri lijken best wel op elkaar vind ik!
Zo dacht ik inderdaad ook al een beetje. Normaal zou ik zeggen gewoon alle 3 maar ik denk dat er in de Nici en de NG ook nog wel wat leuks zit dus dan wor het een beetje duur