afblijven, dat is écht van mij!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lovethokkaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:45

Sorry ik zou echt gek worden als er iemand met mijn IPhone vandoor gaat 'ik breng hem morgen weer terug!' :') mijn vriendinnen zouden dat nooit toelaten dus dat doe ik echt niet (anders flippen ze echt)

Ik weet echt wel dat mijn instructrice hartstikke goed kan rijden, maar het is meestal zovan 'ga is even van je pony af, dan doe ik het even voor' :+ dan denk ik echt van pak je eigen paard man! (Ik kan vest aardig zijn hoor _O- ) maar ja ieder zijn eigen mening, :+

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:48

Ik leen ook niks ( meer ) uit. Je krijgt het of niet terug, of na veelvuldig vragen of in sommige gevallen kapot retour. Ik ben klaar met uitlenen. Heb heel veel leergeld betaald en veel dingen/spullen geleend aan iemand waarvan ik dacht dat ze mijn beste vriendin was. Nou niet dus. Spullen foetsie, geen geld gehad en vriendschap direct over. Als ik merk dat mensen me gaan gebruiken omdat ik vaak van goeie wil ben dan ben ik er klaar mee. Ik heb nu zelf alle spullen weer aangeschaft en het is nu van MIJ en daar blijft iedereen af .......

Zo ... dat lucht op ....

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:49

ik moet ook nog altijd een duur bit terugkrijgen van een ex-vriendin.
vriendschap over en naar je waar kun je fluiten, maarja, dat is 1 enkel geval.

Anoniem

Re: afblijven, dat is écht van mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:59

Mijn longeerzweep. Afblijven aub.

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:00

Heb jaren lang heel veel uitjes of spullen voor haar betaald met als afspraak erbij dat ik alles terug zou krijgen, nou dat moet nog steeds !!! Vriendschap mag je zoiets niet eens noemen als iemand je zo gebruikt. Ik ben nog alle dagen blij dat ik van haar af ben. Ze laat hier in de omgeving een spoor aan "vernieling" achter. Ze haalt overal maar spullen zoals hooi, stro en riggelpalen maar betalen ho maar. Gelukkig is bijna iedereen hier in de buurt er nu achter en moet ze op voorhand betalen. Alleen jammer dat haar paarden er enorm onder lijden.

Ik hou maar steeds voor ogen .... al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt het wel.

Zo nu weer on topic .....

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:02

mijn toekomstige vriend/man :+

mijn scooter ook, 6 weken lang 6 dagen per week van 7 tot 5 gewerkt (in mijn zomervakantie) om hem te kunnen betalen, dus daar blijf je vanaf :D

hij staat ook echt 4 dubbel op slot _O-

verder heb ik over de paarden niks te zeggen, ze zijn nou eenmaal niet van mij. maar mijn dekjes enz. mogen mijn stalgenoten gerust van me lenen, zijn toch op 1 hand te tellen dus is makkelijk vinden waar ie zou zijn. maar gelukkig hebben ze allemaal hun eigen spullen :+

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:23

Ochja geld problemen ook nog.

Ooit een keer op vakantie geweest met mijn beste vriendin en mama had betaald harstikke lief. Daarvoor zouden we haar iets terug geven. Dus had zoon armbandje van de divoza met een bitje erin gekocht voor heel wat geld.
Met mijn vriendin afgesproken dat ik dan een super mooi cadeutje zou krijgen voor me verjaardag voor haar deel dat ze zou betalen.
En wat kreeg ik op mijn verjaardag en banketstaaf deo pakketje van een tientje.

Haar excus was dat ze het per ongeluk ergens anders aan had uitgegeven. En ik het later wel kreeg.
Nog nooit geen cent van gezien

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 18:29

Jamiefris schreef:
Ochja geld problemen ook nog.

Ooit een keer op vakantie geweest met mijn beste vriendin en mama had betaald harstikke lief. Daarvoor zouden we haar iets terug geven. Dus had zoon armbandje van de divoza met een bitje erin gekocht voor heel wat geld.
Met mijn vriendin afgesproken dat ik dan een super mooi cadeutje zou krijgen voor me verjaardag voor haar deel dat ze zou betalen.
En wat kreeg ik op mijn verjaardag en banketstaaf deo pakketje van een tientje.

Haar excus was dat ze het per ongeluk ergens anders aan had uitgegeven. En ik het later wel kreeg.
Nog nooit geen cent van gezien

Het is dat je niet om de hoek woont anders zou ik meteen roepen .... ja dat is haar !!!! Hahaha ... erg he ....

AmyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 18:35

Mijn auto en mijn paard :+ Wij wonen naast een hondenschool en mijn paard zijn weide is daar naast, zie ik vaak mensen hem aaien en suikerklontjes geven van bij hun koffie. Kan ik moeilijk verdragen..
Overigens heb ik er ook een bloedhekel aan als iemand mijn gsm aanraakt om 'naar mijn foto's te kijken'. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 18:37

Ik leen niks meer uit, 'je krijgt het zo van me terug' heb ik inmiddels al zo vaak gehoord.. Nee hoor, als ik alles terug zou krijgen wat ik heb uitgeleend zou ik nu érg rijk zijn en een opslagruimte nodig hebben voor m'n spullen zowat :+ Mij niet gezien... Of mensen die zeggen 'oh jij hebt veel halsters, vind je het goed als ik er eentje leen voor een fotoshoot?' Ja prima.. Als ik erbij ben.. Ben al te veel halsters inmiddels kwijtgeraakt en vind dat gewoonweg zonde :=
Waren zo goed als nieuwe halsters waar ik erg zuunig op was.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 18:44

M'n telefoon, rij-handschoenen, en cap!
Jakkiebah, het idee dat iemand m'n cap op heeft gehad, of handschoenen aan heeft gehad, blegh. (en nee, ik heb geen smetvrees :+)

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 19:09

ik heb het ook een beetje met mijn horloge, heb een fossil, hard voor gespaard.
moet er niet aan denken dat iemand eraan zit haha
maar dat heeft natuurlijk niks met paarden te maken,
sterker nog naar de paarden gaat ie niet eens om

vivje1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 19:20

Ik leen ook sws niets meer uit dan kan je 10x gaan vragen waar het is vandaag nog Mijn gloed nieuwe halster uit geleend aan een vriendin en kreeg hem kapot terug :?

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 19:24

slopen = kopen!
of terwijl, gewoon laten betalen!

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 19:44

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 07-07-24 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:00

Mijn hoofdstel en Zadel..
Haha :D

boerderij14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:01

Papegara schreef:
Ik leen mijn paardenspullen ook niet uit, ben er zelf zó zuinig op

hier ook..

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:35

Ik moet enorm hard werken om mijn paard te kunnen onderhouden... Of spullen te kunnen kopen. Ik ben zelf enorm zuinig op mijn spullen, echt heel erg. Dus, spullen leen ik niet uit, tenzij ik er bij ben. Paard al helemaal niet. Behalve aan een meid die mij regelmatig helpt met Anouk en de eigenaar van haar weidegenootje. Vooral die eerste omdat ik het haar gun, ze is een enorm goede meid die heel verantwoordelijk omgaat met Anouk, goed met haar kan opschieten en zuinig is op de spullen. Maar ook haar laat ik niet op snoek naar buiten. Ze mag wel bunnenkort eens in de bak op Anouk. :) dusja, ik leen wel... Maar ben enorm kieskeurig er in aan wie en, ik wil er bij zijn. De tweede, die heeft Anouk ingereden, en die vertrouw ikwel.

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:47

Hoe meer ik lees hoe meer in me opkomt.

Zoals iedereen zit ook altijd aan mijn telefoon geen probleem maar zodra ze uitgebreid me berichten gaan zitten lezen is het ho stop. Of mensen die zomaar met jou telefoon berichten naar jou mensen gaan sturen. -:(-

Ook die vriendin waar ik het eerder over had. Komt vaak bij me om zich klaar te maken voor een feestje waar we heen gaan. Dan komt ze gewoon in der trainingsbroek en vest omdat ik genoeg leuke kleren heb voor haar om aan te doen. _-:(

Erger me er zo aan maar durf er ook niks van te zeggen aangezien de situatie bij hun thuis :\

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:51

Ik ben echt gehecht aan mijn witte wedstrijddekjes, mijn cap met strass en het nieuwe halster dat ik voor mijn pony heb gekocht.

En mijn Kingsland jas }>

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:01

Wow wat zijn veel mensen hier ontzettend bezitterig!! Eigenlijk word ik altijd heel kriebelig van mensen die doen of alles heilig is en dat je alles direct zou kapot maken als je het ook maar aanraakt..
Ik leen zelf eigenlijk alles uit, kan me niet zoveel schelen. En ik krijg het eigenlijk altijd weer netjes terug. Ja, ook mijn cap, mijn schoenen, jas etc. Maar meestal ben ik daar dan zelf bij omdat we naar mijn verzorgpaard gaan en zij geen paardenschoenen enzo hebben. Verder kan het me ook niet zoveel schelen wie er nog meer op mijn verzorgpaard rijden. De eigenaren vinden het helemssl prima als ik anderen op hun paard laat, nu ben ik daar wel altijd bij, maar ik ken ook niemand die even alleen naar dat paard zou willen/kunnen. Vinden ze zelfs leuk :) En ik kan er ook echt van genieten als ik zie hoe die anderen dan genieten en hoe lief en braaf mijn verzorgpaard dan is :)

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:04

Ik ben wel zuinig op mijn spullen maar gehecht, dat niet echt. Alleen mijn teugels, heb beide paren tweedehands gekocht en ze zijn heel fijn maar ben ze nog nooit in een winkel tegengekomen. Op de pensionstal had ik maar 1 stalgenootje, en die vertrouwde ik wel met mijn paarden en spullen, en andersom ook. We gebruikten elkaars spullen en paarden indien nodig en dat is altijd goed gegaan. Er heeft ook nog een periode een asociaal stel bij gestaan, toen gingen er wel sloten op de kasten aangezien zij zelf helemaal niks hadden (gebruikten bijvoorbeeld iedere keer mijn longeerlijn, koop dat zelf even als je die structureel nodig hebt) en zij waren ook niet zo zuinig op andermans spullen.

Nikki_Haya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:07

Mijn pony Haya ;) Daar mag echt niemand anders aanzitten :o

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:10

Bij mij gaat het niet om paardenspullen, aangezien ik geen paardeneigenaar ben.
Ik zie hier ook regelmatig GSM voorbij komen, dus wil ik toch ook eventjes reageren.

Een van mijn grote hobby's is drummen. Nu heb ik van de zomer een hele dure snaredrum (trommel) gekocht waar ik lang voor gespaard heb. Hier mag niemand aankomen als ik er niet bij ben.. Dit heeft wel een reden. Er zijn regelmatig mensen die geen verstand hebben van drummen die bij ons even achter het drumstel kruipen. Helemaal geen probleem, maar wel met de oude snaredrum. Overigens heb ik hem al wel een aantal keer uitgeleend aan een professionele drummer voor CD-opnamen.

Sunshinee schreef:
slopen = kopen!
of terwijl, gewoon laten betalen!

Daar ken ik nog een hele leuke van.. Betreft dezelfde professionele drummer als hierboven.
Hij had een aantal bekkens te koop, erg duur, maar ook daar had ik voor gespaard. Ik was naar hem
toegekomen om ze even uit te proberen en als ik ze wilde hebben kon ik ze meenemen. De eerste slag die ik erop gaf was net verkeerd en met te veel kracht, waardoor ik er een scheur in sloeg. (bekkens zijn heel gevoelig, je moet er met een bepaalde techniek op slaan). Die heb ik als vanzelfsprekend vergoed en ook mee naar huis genomen. Hij hangt nu op mijn slaapkamer als decoratie :P Wel enorm balen natuurlijk, want hij was niet meer te gebruiken en had een flinke duit gekost.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:12

Toen bleek dat mijn zadel niet paste heb ik het nooit meer op mijn paard gebruikt, en dat vond ik wel jammer, ik had er graag nog eens mee gereden, ik vond het zo een prettig zadel... :+