Het kan nog 5 jaar zo doorgaan en het kan volgende maand afgelopen zijn... Zolang ze er nog gewoon zijn, waarom dan al kopen? Lekker doorsparen dus en als het zo ver komt, dan nog eens alles op een rijtje zetten.... De juiste tijd is het natuurlijk nooit... Maar waarom nu kosten gaan maken terwijl je misschien nog een paar jaar gratis alles kunt hebben?Maarja, waarom nu al een huis verkopen met verlies, terwijl je echt niet slecht woont daar. (Ken de buurt een beetje en volgens mij zit je daar best leuk?) Waarom dan niet even wachten tot de tijd wat beter is? En een baby merkt echt niet dat ie geen tuin heeft om in te spelen... Zou me daar dus zeker niet nu al druk over gaan maken.. Te koop staan kan natuurlijk, maar zou het niet verkopen met een restschuld... Zou daar ook gewoon lekker even mee wachten... Snap dat groter wonen vast leuker is (kan het me even niet voorstellen... of nouja... ik had eerst een te groot huis gehuurd en het was vooral meer schoonmaakwerk en je verzameld meer rotzooi
Maar voor de tuin was het geweldig
Paard in de achtertuin.... De rest was gewoon drama
in Dinther was het
) Een tuintje is echt wel leuk en fijn... eerlijk is eerlijk, maar geen prio? (Nouja, ik denk er nu zo over.. maarja... snap dat je liever anders woont
)
erg fijn dat je je appartement verkocht hebt en je in je huisje woont!
toekomst gewenst, als ik dat zo lees komt dat wel goed!