Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IHN schreef:Je hebt geen tijd om 3 paarden te rijden. Maar je zieke paard vindt het vast niet erg om gewoon lekker van zijn pensioen te genieten. De Haf is nog te jong. Blijft 1 over die je rijdt.
Je kunt ook tegen je zus zeggen dat de merrie bij jou mag blijven staan, maar dat ze je gewoon 1 of 2 keer per week meehelpt..
IHN schreef:ok voor jou, TS? Of heb je er nu toch een rotgevoel over...zo plotseling lijkt me ook niet makkelijk voor je.
SheeNegro schreef:Ik heb daarom een mini bijgekocht, als maatje voor het paardje dat alleen achter blijft. Wat rot dat het zo ineens is.. Hopelijk komt het besef niet te hard aan en kan je nu meer genieten van je 2 mannen.
Cerera schreef:Goed dat het zich zo opgelost heeft. Ik denk ook dat dit voor jou de beste keus is. Je ruin is nu nog gezond (als in niet onregelmatig etc) maar wie zegt dat dat zo blijft? Voor de merrie had hetzelfde gegolden; ze was nu nog gezond, maar ze had op elk moment meer last van de COPD kunnen krijgen. Had je je haflinger verkocht, en je andere beide paarden waren verslechterd (en ja, kun je zeggen dat je dat risico altijd loopt, maar in dit geval loop je met 2 zulke paarden net even wat meer risico) dan had je jezelf wel voor je kop kunnen slaan en er vast heel wat voor over gehad om je haf terug te krijgen.