poedeltjes schreef:het zijn 2 pony's he
Dus..........
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
esmeerambo schreef:Annelove16x schreef:1 touwhalster
1 rosborstel
1 manen borstel
1 harde borstel
1 hoofdborstel
1 zachte bortsel
1 hoevenkrabber
wat paarden koekjes.
Zou alleen dat doen
het zijn 2 pony's he

irisjhuuu schreef:TS, Hoe krijg je eigenlijk 1 zweepje in je poetskist? laat staan 9 zweepjes
glansspray,en dan jeukmiddelen voor de staartwortel (als ze last van de shampoo krijgen die je perongeluk niet goed uitspoeld) babydoekjes (voor de neus en rondom de ogen) En vliegenspray voor zomers enz.. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben ik kan natuurlijk niet zien hoeveel ruimte je hebt en of je hier uberhaupt wel wat aan hebt maar ik hoop van wel! Al die flauwe opmerkingen vind ik trouwens wel dom. Jullie moeten als volwassen toch echt wel weten dat dit een beetje stom overkomt?
unihorses schreef:wat ik mis: zijn de borstels die jullie hebben gebruikt op andere ponys? zo ja, NIET mee nemen!!!!
nieuwe borstels kopen of die van de eigenaar gebruiken.
DayDream21 schreef:Als je een verzorgpony hebt ga ik er vanuit dat je weet wat je nodig hebt! Anders zou ik maar snel les nemen op een manege hoor![]()
Zorg er voor dat je de borstels alleen voor je verzorgpony´s gebruikt. En het lijkt me ook handig als ze elk hun eigen hebben.