Hoefsmeden... op tijd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 19:42

MarjanB schreef:
hij belde net, hij was vergeten dat ie met mij in de ochtend had afgeproken.. komt er nu aan :)

Dat is dan toch weer fijn, dat hij het vandaag nog gelijk komt doen.

2bizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 15:00

Mijn vorige hoefsmid was bijna altijd te laat. Is ook de rede geweest waarom ik nu een andere smid heb. Deze belt al als hij maar half denkt dat hij het niet op de afgesproken tijd haalt.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 08:57

Mijn smid komt altijd op tijd en 8 van de 10 keer te vroeg :') hij is volgens mij pas 1 keer in de 5 jaar eens later geweest.

Als hij te vroeg is blijft hij gewoon rustig wachten hoor, zegt hij altijd ja ik en te vroeg dus doe maar rustig.

Dus nee daar heb ik nu nooit problemen mee :)

Nordsvensk

Re: Hoefsmeden... op tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 10:51

Mijn hoefsmid is eigenlijk altijd wel een paar minuutjes te laat.. Heel erg vind ik het niet... Ik ben vaak ook net iets te laat :')

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 10:58

Mijn vorige smid was een ramp.
Kwam gerust 2-3 uur te laat en als je hem dan eindelijk aan de lijn had zei hij altijd dat hij zo kwam.
Om een uur of 2 later terug te bellen dat ie toch maar niet kwam.
Dat was dus toen niet lang meer mijn smid, zeker nadat hij ook nog prutswerk ging leveren.

Die ik nu heb is altijd stipt op tijd of zelfs te vroeg.
Mocht ie toch een keer te laat zijn dan krijg ik netjes een berichtje.

_Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 11:00

Ik ben er nog nooit bijgeweest, ideaal. Ik app hem als het nodig is en hij kijkt wanneer die in de buurt is. (Smid zit in een andere regio) Ik zie de factuur wel aan m'n stal hangen. Paard staat vaak niet in de stal, dan gaat hij zelf op zoek naar haar. Gaat altijd goed

Ninia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 11:01

Mijn vorige hoefsmid kwam ook altijd vreselijk laat. Ik heb wel eens in de winterkou anderhalf uur staan wachten. Daarnaast werkte hij nou niet echt snel, dus na 3 uur stilstaan was ik helemaal verkleumd... :brr: Mijn huidige hoefsmid komt altijd perfect op tijd en werkt lekker door. En is ook nog eens beter, en niet duurder :)) *\%/*