Paardenmishandelaar gepakt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:50

Reken maar dat als dat knulletje aan mijn paarden had gezeten dat ie nu zijn laatste rustige nacht van zijn hele leven heeft gehad. Ik zou hem het leven zo moeilijk maken dat ie wensde dat ie nooit geboren was.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:54

wow zeg............... geweldig, ben beetje sprakeloos

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:58

Ik ben echt blij dat die is opgepakt, alleen minder dat die weer vrij is nu Boos!
Ik schrok me echt dood hoor vannochtend. Dat ik mijn spullen op de grond zag liggen en dat ik hoorde dat die het waarschijnlijk bij Jamy ook heeft geprobeerd maar het niet gelukt is.
En het hele verhaal van Stefanie enzo, we hebben het daarna nog eens 'nagedaan' en ik schrok me toen al dood terwijl ik het verwachte enzo... Scheve mond
Gelukkig weten we wie het is, waar die woont en alles.
En nu maar hopen dat die een goeie straf krijgt en in het vervolg met zijn vuile poten van die paarden afblijft...

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:11

Verschrikkelijk dat hij al weer vrij is.
We waren zo blij dat we hem hadden en nu loopt hij gewoon weer in de rondte Boos! .

gomagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:26

Ze doen waarschijnlijk toch niets
hij is 4/5 jaar terug niet ineens in de cel belandt, omdat zijn pappie en mammie dat niet aankonden en de politie beloofde goed op hem te zullen passen

gomagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:28

hij is vrij in afwachting van zijn process
, maar als ik heb was zou ik dan toch echt vanavond nog op het vliegtuig naar het buitenland zitten.
iedereen hier in de omgeving weet zijn naam, waar hij woont en willen villen.

gomagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:29

en een goede straf krijgen ze toch niet in nederland dus zullen we hem aan een land moeten uitleveren waar ze aan de doodstraf doen of zo maar zo werkt het toch niet

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:30

wat erg! dat sommige mensen dat kunnen doen! Het is echt erg!

gomagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:31

Reken maar dat als dat knulletje aan mijn paarden had gezeten dat ie nu zijn laatste rustige nacht van zijn hele leven heeft gehad. Ik zou hem het leven zo moeilijk maken dat ie wensde dat ie nooit geboren was.

dat doe je op zo'n moment toch niet! daar ben je op dat moment veel te bang en geschrokken voor en dan kun je wel zeggen neehoor ik vind dat niet eng ik grijp m maar als t je echt overkomt ben je waarschijnlijk de eerste die weg rent

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:32

En ik maar tegen Stefanie zeggen dat ze 's morgens niet bang hoeft te zijn omdat hij dan toch niet komt. Wie verwacht er nou dat hij om half 9 's morgens aan de gang gaat Verward .

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:34

Ja idd, hij denkt ook niet echt na ofzo. Maar gelukkig voor ons!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:35

Ahhh, ik kan het toch niet los laten. Ik hoop dat hij een verdiende straf krijgt(maar dat zal wel niet hier in NL, zijn ze veel te soft voor).

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:40

Jamy schreef:

Aan de ene kant wel maar Stefanie stond wel oog in oog met hem.

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:52

mensen ik snap even iets niet.
We weten nu dus waar die walgelijke prutser woont, en iedereen ziet hem het liefst onder de grond. En ook zeer terrecht. Iedereen loopt nu al maanden te roepen "als ik maar eens wist waar hij woont, nou dan wist ik wel wat er ging gebeuren"
Nu weten we dus waar die lamlul woont maar zeggen ho maar. Nee neem dat lieve knulletje maar lekker in bescherming, stel je eens voor dat er iets erg met hem gebeurd. Het ergste is nog niet erg genoeg naar mijn zin!!!! In hemelsnaam zeg toch waar die debiel woont, kunnen we hem met z'n allen even leren wat paardenliefde nou werkelijk is. Hoogst waarschijnlijk een lesje wat hij nooit meer vergeet, als ie daarna nog denken kan. En tegelijk een goede waarschuwing voor de anderen. Stel je eens voor staat er in de krant;
"Paarden eigenaren slaan paarden mishandelaar licht uit het ogen"
Dan zijn wij blij, en de rest is gewaarschuwd.
Dat snap ik dus niet. Geen haar op mijn hoofd die er aan zou denken z'n adres schuil te houden voor de rest van bokkend en niet bokkend nederland!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:56

Ja en dan?
Wordt jij aangeklaagd wegens mishandeling of doodslag, daar schiet je ook niks mee op!

spokey"]
[quote="Jamy schreef:

Aan de ene kant wel maar Stefanie stond wel oog in oog met hem.
[/quote]
Ja dat is waar, maar je weet iig nu wel zeker wie het is enzo..

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:05

Fijn om te horen dat het dezelfde persoon is als 4-5 jaar geleden. Maar waarom komt hij opeens na 4-5 jaar weer terug. Is hij weg geweest en waarom kunnen ze hem maar 6 uur vast houden terwijl het dit vergrijp al eerder heeft gedaan. Dit is echt te zot voor woorden Boos! .
Sterkte en ik hoop dat dit jongemannetje zijn straf niet zal ontlopen.

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:06

Het zou mij een worst zijn als mensen daar zelf voor kiezen. Ik bedoel als ik het adres had zou ik dat dus echt wel hier neer zetten. Mensen die er zin in hebben mogen en kunnen dan hun gang gaan. Iemand die het zich niet kan veroorloven gepakt te worden houd z'n handen er natuurlijk vanaf. Het gaat mij erom dat er mensen zijn die hem echt wat aan willen doen, en de gene waarvan de paarden gepakt zijn geeft ons geen namen.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:07

Ziekelijk gestoord, dat zijn de enigste 2 woorden die meteen in me opkwamen Scheve mond

Zonde dat zo iemand waarschijnlijk alleen maar met een taakstraf van af komt

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:08

Komt v/d site politie noord holland noord.
Dierenmishandeling
Heiloo, zondag 7 december 2003.
Een getuige die vanmorgen omstreeks 08.15 uur paarden wilde gaan verzorgen in een stal ontdekte dat er een vreemde man aanwezig was. De man vluchtte bij het zien van de getuige. Omdat er in Heiloo en omgeving de afgelopen maanden sprake is geweest van seksueel misbruik van merries sloeg de getuige alarm. De getuige verstrekte de politie een signalement. Kort hierna kon er een man uit Heiloo worden aangehouden die hieraan voldeed. Hij heeft inmiddels toegegeven de bewuste merrie te hebben aangerand. Een dierenarts heeft het paard onderzocht en constateerde een lichte zwelling van het geslachtsdeel. Het onderzoek wordt voortgezet.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:09

Jamy schreef:
Ja en dan?
Wordt jij aangeklaagd wegens mishandeling of doodslag, daar schiet je ook niks mee op!

ja idd Scheve mond

Geloof me, het liefst van al zou ik hem ook eens goed 'aanpakken', maar voor het je het weet ben JIJ schuldig, en kan hij jouw aanklagen. Thats the law Scheve mond Ik heb liever dat we ons nu nog een beetje gedeist houden, totdat we zeker weten wat het gerecht met hem gaat aanvangen. Persoonlijk vind ik levenslang nogal mooi, maar ja, het zijn maar paarden hé, dat is minder belangrijk dan een mensenleven.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:17

Als het goed is, word het met en de minuut duidelijker tot hoever hier wel iets aan gedaan kan worden, want niet alleen de politie doet iets(wat ze mogen) maar inmiddels is er via STP een hint gekomen die waarschijnlijk ook veel kan betekenen en wie weet wat daar uit volgt.

In ieder geval is dit onderwerp op ons forum een sticky want voor ons zijn zulke dingen wel belangrijk genoeg voor aandacht aan te besteden!!!

nirvanaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:19

Het paard waar het allemaal over gaat is mijn NirvanaS. Ik ben er echt helemaal kapot van... Ik hoorde het pas om 12 uur, omdat mijn telefoon uitstond, wat er dan door je heen gaat, aggressie, wraak en emotie.
De dierenarts is geweest en heeft geconstateerd dat hij mijn paardje heeft " verkracht ". Vreselijk. Ik heb aangifte gedaan en meneer de agent was zo dom om mij op de computer mee te laten lezen, zodat ik de naam van die klootzak kon lezen. Paardenhouders opgelet... S. G. UIT HEILOO. Inmiddels heb ik gehoord dat hij heeft bekend en er een rechtzaak komt. Tot die tijd loopt hij vrij rond, wat een wetten heeft Nederland toch he. Maar wij laten het hier niet bij zitten en ondernemen allerlei dingen, oa Hart van Nederland en artikel in de krant. Verder mag hij mijn dierenartskosten betalen en alles wat er nog bij komt. Ik ben blij dat mijn paard er "goed " van af is gekomen en de dader bekend is... Maar afgelopen maanden zijn er meer paarden de klos geweest, dat bekend die natuurlijk niet. Hij moet echt een zware straf krijgen, we wachten eerst maar af wat hij krijgt, en anders maak ik voor een keer mijn eigen wet, want hij weet niet wat hij heeft aangericht, die gek.

[Edit Apple: naam veranderd in initialen]

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:20

dus jullie weten misschien ook een naam?????? Stuur me maar een pb, hoef je het niet openbaar op een forum te zetten, ben je ook geen aanstichter. Maar zijn we straks wel een eikel minder rijk in dat pokkelandje

shantihdior

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:29

inderdaad geef gewoon dat adres .wat kan de politie ons doen dan heel bokt in de gevangenis zetten er zijn genoeg mensen die weten hoe ze dit moeten aanpakken zonder herkend te worden of achterhaalt,want als hij na 4/5 jaar weer terug te komen komt hij nu ook weer terug kan je gif op innemen

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:32

precies. Er zijn mensen genoeg te vinden die dat goed aan kunnen pakken. Hoeven wij niet voor gepakt te worden, en zij zorgen wel dat ze niet gepakt worden.