En jij irriteert je aan ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: En jij irriteert je aan ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:06

Mensen die opmerkingen maken over mijn paardrijden of als ik mijn zweep gebruik. _-:( _-:(

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:08

@ Knetterhard & @Nies_
Wat Nies_ zegt ja. Ik neem het mensen niet kwalijk dat ze dyslectisch zijn hoor. Het meisje in kwestie waar ik het over heb, zegt dat echt bij ALLES. Een ander meisje, ook dyslectisch, doet enorm haar best met lezen en schrijven, vraagt regelmatig: Schrijf ik het zo goed? Spreek ik dit zo uit? En die maakt aanzienlijk minder fouten.
Het andere meisje "excuseert" zich al bij voorbaat, al voor je haar erop wijst (als je dat doet).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:21

xPaardjuH_ schreef:
@ Knetterhard & @Nies_
Wat Nies_ zegt ja. Ik neem het mensen niet kwalijk dat ze dyslectisch zijn hoor. Het meisje in kwestie waar ik het over heb, zegt dat echt bij ALLES. Een ander meisje, ook dyslectisch, doet enorm haar best met lezen en schrijven, vraagt regelmatig: Schrijf ik het zo goed? Spreek ik dit zo uit? En die maakt aanzienlijk minder fouten.
Het andere meisje "excuseert" zich al bij voorbaat, al voor je haar erop wijst (als je dat doet).

Precies dit. Met dyslexie kan je er ook weinig aan doen, maar je kan er wel moeite in stoppen! Lekker makkelijk, dan kan ik ook ken en kan door elkaar halen, omdat ik dicht bij Rotterdam woon. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:25

Moderatoropmerking:
Hierbij quote ik de OP van TS, waarin duidelijk geschreven staat dat ze haar irritaties op paardengebied graag wil bespreken.

Valerieex schreef:
Hooi, misschien is het een leuk idee om te vertellen waar jij je aan stoort in het paardenleven.
Ik stoor me wel eens aan meisjes die zich overal mee bemoeien enz.
Ik ben erg benieuwd !

Brand lossss!

Ik heb een groot deel van de reacties verwijderd die niets toevoegen aan het topic. Of niet rekening houdend met de jeugdige leeftijd van TS. Vanaf hier graag on topic verder, lettend op de OP.

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:48

penny-meisjes, meisje op paardrijden die mij al bij voorbaat niet mag. Maar ook heel chagrijnig is.

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:58

ik erger me eraan als mijn moeder aan de rand van de bak bij elke keer als ik langs kom te roepen dat ik het heel goed doe :+ hihi
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-10-13 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op inmiddels verwijderde berichten verwijderd.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:02

Aan mensen die denken dat mijn manier van rijden veel te hard is maar niet weten hoe mijn pony is en het achter de bakrand beter weten. :+

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:10

Samblabla schreef:
Aan mensen die denken dat mijn manier van rijden veel te hard is maar niet weten hoe mijn pony is en het achter de bakrand beter weten. :+

Of aan mensen die niks aan willen nemen :+ :P

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:27

Ik erger mij aan de mensen die op een brutale en vervelende manier vragen wat er mis is met mijn paard..
Omdat mijn paard niet zoals een normaal gezond paard is hoeft niet te betekenen dat je zomaar zoiets hoeft te vragen. Alsof je jezelf het recht geeft dat je altijd alles maar mag weten...

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:28

Mensen die kennelijk niks te doen hebben en dus maar een halve dag aan de bakrand staan te hangen. En overal opmerkingen over maken, en veel te hard praten waardoor ik afgeleid en geirriteerd raak

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:31

Aan achterbakse mensen.

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:32

Als mijn lestink zijn halster weer heeft gesloopt. Vandaag is er ook weer een naar de hemel gevlogen. Zijn 3e in 3 weken. Eentje bijna stuk.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:34

Ik erger me er vooral aan in de paardenwereld dat iedereen altijd commentaar heeft op elkaar en het allemaal beter weten. Komt natuurlijk omdat het vooral een vrouwenwereld is. Die jaloezie is soms verschrikkelijk. Het is nooit goed genoeg hoe je je paard verzorgt of rijd. Zie soms ook wel is tenenkrommende gevalletjes, maar mensen maken fouten. Daar leer je van.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:35

knetterhard schreef:
Samblabla schreef:

Of aan mensen die niks aan willen nemen :+ :P

Huh? :+
(Verdere uitleg graag via pb :D )

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:36

pillow schreef:
Mensen die kennelijk niks te doen hebben en dus maar een halve dag aan de bakrand staan te hangen. En overal opmerkingen over maken, en veel te hard praten waardoor ik afgeleid en geirriteerd raak

Haha en dan ook nog een pakje sigaretten erbij oproken :D

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:36

Haha het was sarcastisch bedoeld :P

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:38

Sorry. :D :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:38

Het is: jij ergert je aan.... Je kan je niet ergens aan irriteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:39

Mensen die denken dat hun paard beter is dan de mijne, omdat die van mij een fjord is.... :roll:

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:39

Samblabla schreef:
Sorry. :D :+

Daar hoef je geen excuses voor aan te bieden hoor :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:44

LZP -> YRT

Flower86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 22:00

Aan mensen die aan je vragen hoe het met jou en je paard gaat, dan geef je antwoord en dan draait het gesprek al heel gauw naar de andere persoon. En wat die heeft mee gemaakt en goed haar les ging en hoe goed haar paardjes zijn. Blehh vraag dan niet hoe het met mij gaat.

xJorgx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 22:38

chimello schreef:
Betweters.

Precies, ook ik kan me altijd zo ergeren aan mensen die alles beter weten.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 00:17

Aan mijn paard die telkens zijn hoofd ergens tegen aan stoot :+

hij is wel lief hoor :))

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 00:20

Aan mensen die enkel lopen opscheppen over op welke paarden ze al wel niet hebben mogen rijden en hoe oed iedereen hun vindt.... Kan me er kapot aan ergeren :') helaas dagelijkse kost als je op een drukke stal staat...